امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 22 November , 2019
امروز : جمعه, ۱ آذر , ۱۳۹۸ - 25 ربيع أول 1441
شناسه خبر : 9024
  پرینتخانه » گزارش تصویری تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰:۱۰ | 60 بازدید | ارسال توسط :

بیشترین شکایات مردمی خوزستان مربوط به شرکت های آبفا ، برق، گاز و شهرداری است

 مدیر سامانه ارتباط مردمی استانداری خوزستان گفت: بیشترین شکایت‌های مردمی ثبت شده در سامد خوزستان مربوط به شرکت‌های آبفا، گاز، برق ، و شهرداری است. به گزارش ایرنا عزت الله براتی جمعه شب در نمایشگاه الکامپ خوزستان در جمع خبرنگاران رسانهها اظهار داشت:سامانه ارتباط مردم با دولت در استانداری خوزستان با هشت اپراتور روزانه پاسخگوی […]

بیشترین شکایات مردمی خوزستان مربوط به شرکت های آبفا ، برق، گاز و شهرداری است

 مدیر سامانه ارتباط مردمی استانداری خوزستان گفت: بیشترین شکایت‌های مردمی ثبت شده در سامد خوزستان مربوط به شرکت‌های آبفا، گاز، برق ، و شهرداری است.

به گزارش ایرنا عزت الله براتی جمعه شب در نمایشگاه الکامپ خوزستان در جمع خبرنگاران رسانهها اظهار داشت:سامانه ارتباط مردم با دولت در استانداری خوزستان با هشت اپراتور روزانه پاسخگوی حدود ۱۶۰ تماس تلفنی از سوی شهروندان است.

وی افزود: درخواست های مردمی بیشتر در زمینه های خدمات دهی ادارات ، اشتغال، درمان و دیگر  شکایتها و پیشنهادها است و ما نیز پس از ثبت این موارد در سامانه ، با هماهنگی مدیرکل بازرسی استانداری این درخواست ها را به کارتابل الکترونیکی مدیران دستگاه های اجرایی ارسال میکنیم و ظرف ۱۵ روز مدیران موظف به پاسخگویی هستند تا ما پاسخ مدیران را به شهروندان منتقل کنیم.

مدیر سامانه ارتباط مردمی استانداری خوزستان گفت: همچنین در راستای خدمترسانی بیشتر به مردم در هر هفته دو مدیر دستگاه اجرایی به مجموعه سامد دعوت شده و به صورت تلفنی پاسخگوی شهروندان خواهند بود.

وی تصریح کرد: برای سهولت در امر خدمترسانی به مردم در نقاط دور دست و عدم مراجعه آنها به اداره سامد نیز مرکز ۱۱۱ راه اندازی شده که این سامانه پاسخگویی تاکنون نقش موثری در سرعت بخشیدن به رفع مشکلات مردم داشته است.

براتی اظهار داشت : در مردادماه سال جاری نیز بخشنامهای به دستگاههای اجرایی از سوی استانداری ابلاغ شد که روز مشخصی در هفته برای ملاقات مردمی پیش بینی شده تا به مشکلات مردم رسیدگی شود.

مدیر سامانه ارتباط مردمی استانداری خوزستان گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری ۱۰ هزار و ۷۳ شکایت و درخواست در سامانه سامد ثبت شده که حدود ۷۰ درصد درخواست و ۳۰ درصد شکایات بوده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۸۰ درصد درخواستها و شکایت‌های مردمی از طریق سامانه سامد پاسخ داده شده است.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای بیشترین شکایات مردمی خوزستان مربوط به شرکت های آبفا ، برق، گاز و شهرداری است بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.