
اجرای طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان
در راستای تعاملات تبیینی مدیران با مشتریان، طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان در بازه زمانی ۲۰ لغایت ۲۷ شهریور ماه سال جاری در بانک سپه اجرا میشود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان، از طریق حضور مدیران ارشد در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه و پاسخ مستقیم به تلفنهای مشتریان معزز بانک صورت میگیرد.
براساس برنامه زمانی تدوین شده در تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ معاون بانکداری خرد و اصناف بانک سپه از ساعت ۸ الی ۱۰، ۲۱ شهریورماه معاون فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال، ۲۴ شهریور معاون بازرسی و ۲۷ شهریورماه سال جاری معاون بانکداری ویژه بانک سپه، به نمایندگی از هیئت عامل بانک از ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان، به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان گرانقدر بانک سپه خواهند بود.
لازم به ذکر است مشتریان بانک میتوانند از طریق ارتباط تلفنی (خط تلفن ۱۵۵۷ داخلی یک)، سامانه پیامکی با سرشماره ۶۷۱۵۵۷ وپست الکترونیک ۱۵۵۷@banksepah.ir برای رزرو نوبت جهت گفتگو اقدام کنند.
برچسب ها : بانک سپه سامانه پیامکی کسب و کار
- معاون علمی و فناوری رییسجمهور عنوان کرد: تشکیل صندوق cvc در خوزستان در دستور کار/ برج فناوری در استان را تجهیز میکنیم
- آزمایشگاه کروماتوگرافی مایع در خوزستان راه اندازی میشود
- اختصاص ۳۴ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح حمایتی دهکهای کمدرآمد خوزستان
- خوزستان؛ راهاندازی نمایشگاه تولیدات کارگاههای کوچک خانگی در اهواز با حمایت بسیج سازندگی