
شهروندان شکایتهای خود را در تعزیرات غیرحضوری پیگیری کنند
مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: این سازمان در راستای هوشمندسازی خدمات عمومی و تسهیل دسترسی شهروندان به امکانات الکترونیک، خدمات غیرحضوری ویژه پیگیری شکایات را راهاندازی کرد.
به گزارش ایرنا از سازمان تعزیرات حکومتی، مرتضی قاسمی روز دوشنبه با اشاره به ماده ۱۰۷ برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران، افزود: سازمان تعزیرات حکومتی با هدف گسترش خدمات غیرحضوری، سرویس کد دستوری USSD را برای پیگیری شکایات شهروندان راه اندازی کرده است.
وی با اشاره به مصوبه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: از این پس شهروندان میتوانند با شمارهگیری کد دستوری #0135*4* نسبت به ثبت شکایت و پیگیری لحظهای وضعیت پرونده خود اقدام کنند.
مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان تعزیرات حکومتی به مزایای این خدمت غیرحضوری اشاره کرد و گفت: پس از ثبت شکواییه از طریق میز خدمت الکترونیکی، شهروندان با وارد کردن کد پیگیری ۱۰ رقمی در سامانه USSD، بدون نیاز به مراجعه حضوری، فرآیند رسیدگی به شکایت خود را دنبال خواهند کرد.
برچسب ها : شکایت سازمان تعزیرات حکومتی گرانی پرونده شکایت
- راوی گفت: اگر مقام قضایی می تواند هرزمان که اراده کند کالاهای انباری را تعیین تکلیف کند، چرا می گذارید فاسد شوند؟
- راوی گفت: مسائل خوزستان با نامه نگاری حل نمی شود
- راوی گفت: بی اعتمادی، دلیل نگه داری 70 میلیارد دلار سرمایه مردم در خانه ها است
- راوی گفت: نمایندگان سهم کامل خوزستان از محل 3 درصد فروش نفت را مطالبه کنند
- هشدار سطح قرمز استقرار توده هوای گرم روی خوزستان
- پساز سالها مطالبه علاقهمندان؛ زمینهای فوتبال محلات اهواز و کارون به سیستم روشنایی مجهز شدند
- در سه ماهه اول امسال صورت گرفت/ صادرات بیش از ۳۹ هزار تن انواع محصولات کشاورزی از خرمشهر
- رئیس مرکز بهداشت استان مطرح کرد: شناسایی نقاط آسیبپذیر از پشه آئدس در خوزستان/ بروز تب دانگی ثبت نشده است
- راوی گفت: اگر مقام قضایی می تواند هرزمان که اراده کند کالاهای انباری را تعیین تکلیف کند، چرا می گذارید فاسد شوند؟
- راوی گفت: مسائل خوزستان با نامه نگاری حل نمی شود
- راوی گفت: بی اعتمادی، دلیل نگه داری 70 میلیارد دلار سرمایه مردم در خانه ها است
- راوی گفت: نمایندگان سهم کامل خوزستان از محل 3 درصد فروش نفت را مطالبه کنند