شماره خبر : 11840
منتشر شده در مورخ : ۶ تیر ۱۴۰۱
ساعت : 19:6
نقطه افول منافقین و لیبرالها!

نقطه افول منافقین و لیبرالها!

                    
از جمله شهدائی که در تثبیت و استحکام انقلاب نقش اساسی داشته و حقی بزرگ بر انقلاب و ملّت ابران دارند، شهدای حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه 1360 هستند، شهدائی که به تعبیر حضرت امام رحمت‌ا... علیه، به عدد شهدای کربلا بودند.
حادثه هفت تیر که یک هفته پس از عزل بنی‌صدر از ریاست جمهوری و قیام مسلحانه گروهک‌های ضد انقلاب و در شرایط تحمیل جنگی گسترده و ناجوانمردانه بر کشور روی داد و هدفی جز براندازی نظام نوپای اسلامی نداشت، با آشکار کردن چهره منافقین و لیبرال‌ها و افشای همدستی آنها با دشمنان ملت ایران، به عاملی جهت استحکام بیشتر انقلاب، ‌تثبیت نظام و انسجام بیشتر مردم حول محور امام و یاوران وفادارش تبدیل شد.شهادت نیکمردان  در این حادثه از شبهاتی که دشمنان پیرامون انقلاب و یاوران صمیمی‌اش به وجود آورده بودند پرده برداشت، حقانیت یاران امام و خیانت منافقین و لیبرال‌های وابسته به تفکرات استکباری را برملا کرد و آنها را برای همیشه از صحنه مدیریت اجرائی کشور حذف نمود. فاجعه هفت تیر اگرچه نیروهای ارزشمندی را از انقلاب گرفت و ضربه سنگینی برای نظام بود، اما فرصتی فراهم کرد تا ملت ایران عمق دشمنی علیه انقلاب اسلامی را بازشناسد، به خطر تفکرات التقاطی و لیبرالی پی ببرد، بر میزان سرسپردگی و خیانت گروهک‌های ضدانقلاب و شیفتگان نظام‌های استکباری آگاه شده و نسبت به توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران حساس شود و با انسجامی بیشتر نهضت ضداستکباری خود را تداوم بخشیده و با پایداری انقلاب خود را تضمین نماید.موفقیت ملت ایران در تحمل ضربه سنگین هفتم تیر که با توکل به خداوند و اطاعت از رهبری انقلاب حاصل شد با آشکار کردن ظرفیت بالای انقلاب اسلامی در مواجهه با بحران‌ها، چنان اعتماد به نفسی به وجود آورد که تا هم اکنون پشتوانه ملّت ایران جهت خروج مقتدرانه و عزتمندانه از امتحانات سختی همچون جنگ تحمیلی و دیگر توطئه‌های مکرر دشمنان و فریب‌خوردگان بوده است.
با اینهمه دریغ است که در روز 7 تیر ولو به اختصار از شاخص ترین شهدای حادثه این روز، یعنی شهید مظلوم آیت ا... دکتر بهشتی یادی نشود، شهیدی که جایگاهش در عملیاتی کردن پیامهای حضرت امام رحمت ...علیه، هدایت حرکتهای مردمی در دوران انقلاب، تدوین قانون اساسی مبتنی برموازین اسلامی، معماری قوّه قضائیه و مانند آن بر کسی پوشیده نیست و تاریخ ایران اسلامی برای همیشه قدردان این یاور بزرگ انقلاب خواهد بود. بزرگمردی که با وجود داشتن بزرگترین نقش در پیشبرد و تداوم انقلاب از سوی دشمنان انقلاب و سرسپردگان فرهنگ غربی و حتّی بعضی انقلابیون مورد ناجوانمردانه ترین اتهامات قرار می گرفت امّا با بهره گیری از فرصت بسیار کوتاه منتهی به شهادتش توانست اساسی ترین بنیانها را جهت تثبیت و تداوم انقلاب شکل دهد و بدون درگیر شدن با حواشی ساخته شده دشمنان آرمانهای اساسی انقلاب اسلامی را پیگیری کند.   
برای شهدای گرانقدر هفتم تیر به ویژه شهید مظلوم آیت ا... دکتر بهشتی، شهید سید جواد شرافت، نماینده شوشتر، شهید چراغی زاده نماینده رامهرمز و شهید سیدمحمدکاظم دانش نماینده شوش و اندیمشک علوّ درجات مسئلت داریم و بر ملت مسلمان ایران که ادامه‌دهندگان راه این شهیدان بزرگوارند درود می‌فرستیم .
موسوی زاده

1401/4/7

برچسب ها : شهدا قوّه قضائیه انقلاب اسلامی