شماره خبر : 13594
منتشر شده در مورخ : ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
ساعت : 13:33
فیفا پلتفرم NFT راه‌اندازی می‌کند

فیفا پلتفرم NFT راه‌اندازی می‌کند

 

فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در حال آماده شدن برای افتتاح پلتفرم جدید خود برای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در اواخر این ماه است.

به گزارش ایسنا و به نقل از کوین، این سازمان در بیانیه مطبوعاتی گفت: در آغاز، پلتفرم FIFA+ Collec مجموعه‌ای از توکن‌های اولیه را منتشر می‌کند سپس جزئیات مربوط به مجموعه‌های انحصاری و محدود آینده را معرفی خواهد کرد.

مجموعه‌های دیجیتالی ارائه شده توسط فیفا شامل لحظات به یاد ماندنی مسابقات فوتبال، هنر و تصاویر نمادینی از مسابقات جام جهانی فوتبال خواهد بود.

رومی گای، مدیر بازرگانی فیفا توضیح داد: «این عملکرد هیجان‌انگیز کلکسیون‌های فیفا را در دسترس هر طرفدار فوتبال قرار می‌دهد و توانایی مالکیت بخشی از جام جهانی را دمکراتیک می‌کند.»

وی افزود: در حال حاضر، طرفداران فوتبال در سرتاسر جهان به روش‌های جدید و هیجان‌انگیزی با بازی درگیر می‌شوند. درست مانند یادگاری‌های ورزشی و برچسب‌ها، این روش فرصتی در دسترس برای طرفداران در سراسر جهان ایجاد می‌کند تا با بازیکنان مورد علاقه خود، لحظات و موارد دیگر در پلتفرم‌های جدید درگیر شوند.

پلتفرم دیجیتالی فدراسیون FIFA+ Collect دسترسی به بازی‌های زنده فوتبال از سراسر جهان، بازی‌های تعاملی، اخبار، اطلاعات مسابقات و سایر محتوای اصلی را فراهم می‌کند و در ابتدا به سه زبان  انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی و در آینده در سراسر دستگاه‌های وب و تلفن همراه راه‌اندازی خواهد شد.

پلتفرم NFT فیفا به عنوان بخشی از همکاری با الگوراند در اوایل سال جاری ایجاد شده است.

دبلیو شان فورد، مدیرعامل موقت این شرکت گفت: «تعهدی که فیفا برای ایجاد پل به وب‌تری توسط الگوراند انجام می‌دهد گواهی بر روحیه نوآورانه و تمایل آنها به تعامل مستقیم و یکپارچه با هواداران فوتبال است».

در ماه مه، فیفا و شرکت فناوری بلاک چین در آستانه جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر بر انعقاد یک قرارداد حمایت مالی و مشارکت فنی توافق کردند.

 

برچسب ها : اقتصادي فيفا جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر