شماره خبر : 13647
منتشر شده در مورخ : ۱۵ شهریور ۱۴۰۱
ساعت : 9:11
مورایس: برای هواداران باید بازی باکیفیتی ارائه بدهیم/ بازیکنان سپاهان ربات نیستند

مورایس: برای هواداران باید بازی باکیفیتی ارائه بدهیم/ بازیکنان سپاهان ربات نیستند

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما با ارائه بازی باکیفیت باید برای مردم ارزش قائل شویم.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی تیمش برابر تیم ذوب آهن اظهار کرد: همه چیز در زمین اتفاق افتاد، بازی دربی بود، از شدت خاصی برخوردار بود؛ از احساسات بازیکنان برخی چیز‌ها را متوجه شدیم، در مورد برخی نکات صحبت کرده بودیم، اما نمی‌شد کنترل کرد.

او ادامه داد: بعضی وقت‌ها فکر می‌کنم از درک فوتبال اشتباه می‌کنم، در فوتبال باید برای هواداران بازی باکیفیت ارائه دهیم، باید برای مردم ارزش قائل باشیم، ارزش شامل این است که با مردم و افرادی که شور و علاقه به فوتبال دارند، رو راست باشیم.

از باشگاه سپاهان می خواهم که قیمت بلیت را زیاد نکنند 

مورایس تصریح کرد: تلاش کردیم در زمین بازی خوبی از خودمان ارائه دهیم، بعضی وقت‌ها این کار را انجام می‌دهیم و برخی اوقات خیر، قصد ما این است که بهترین کار ممکن را انجام دهیم، فکر می‌کنم می‌توانیم مرتکب اشتباه شویم، باید راجع به اشتباه فکر کنیم و از موقعیت بعدی به نحو احسن استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از باشگاه درخواست دارم که در بازی برگشت، قیمت بلیت را زیاد نکنند، زیرا دوست داریم، هواداران ذوب‌آهن در ورزشگاه باشند.

بازیکنان سپاهان فراتر از انتظار بازی می کنند  

او خاطرنشان کرد: روز خوبی داشتیم، نسبت به حریف برتری داشتیم، همچنان دارم شناخت پیدا می‌کنم، روی توپ‌های بلند چطور پوشش دهیم، بازی جذابی بود؛ باید به بازیکنانم و هافبک‌های تیمم تبریک بگویم، زیرا هیچ جایگزینی ندارند و کاری که می‌کنند فراتر از انتظار است؛ تیم رفتار خوبی داشت، اما طوری که گل خوردیم، حیف بود و بازیکن ما تمرکز کمتری داشت.

هدف ما از ۵ بازی کسب ۱۵ امتیاز بود

مورایس درباره هدف‌گذاری سپاهان عنوان کرد: تاکنون مقابل قهرمان لیگ و قهرمان حذفی وحریف‌های قدری بازی کردیم، تنها بازی که من ناراحت هستم، بازی مقابل فولاد بود که لیاقت ۳ امتیاز بازی را داشتیم، اما این اتفاق نیفتاد. هدف ما از ۵ بازی کسب ۱۵ امتیاز بود؛ این اتفاق برای هر تیمی ممکن است رخ دهد.

لیاقت کسب امتیاز بهتری داشتیم 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: می‌خواهیم کیفیت تیم را بهتر کنیم و بتوانیم به هدف‌های بهتری برسیم، برعکس نتایجی که کسب کردیم، بابت امتیازات خوشحال نیستم، لیاقت کسب امتیاز بهتری داشتیم، کاری دیگری از دستمان برنمی‌آید و باید برای بازی بعدی آماده شویم.

ما در جزییات فردی مشکل داریم 


او درباره  خط حمله سپاهان بیان کرد: دیدگاه من این است که باید کیفیت تیم بهتر شود، تیم‌های مقابل ما دفاع کردند و فضا به ما ندادند، داریم روی این موضوع کار می‌کنیم، تیم به یک سوم تدافعی حریف می‌رسد، اما در آخر به چیزی که می‌خواهیم، نمی‌رسیم، بعضی وقت‌ها تصمیم آخر یا پاس آخر دچار مشکل است، به جای تأخیر می‌توانستند شوت بزنند. فرآیند کاری ما در حالت تدافعی و تهاجمی خوب است؛ از نظر جزییات فردی مشکل داریم که باعث شد امتیاز کمتری کسب کنیم، اما قدم به قدم با کار و تمرین این مشکل را حل می‌کنیم.

مورایس تصریح کرد: بازیکنان ربات نیستند و باید وقت بدهیم تا کیفیت خود را نشان دهند، باید با پیشرفت‌های کوچک خوشحال باشیم که در آینده نزدیک بزرگ‌تر خواهد شد؛ مهم است که نتیجه بهتری نسبت به پارسال کسب کنیم، اما از نتیجه این بازی راضی نیستم و باید بهتر شویم.

بازیکنان همیشه باید در دسترس تیم ملی باشند 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره خستگی برخی بازیکنان عنوان کرد: فکر می‌کنم به خاطر تیم ملی بازیکنان ما به نام سلمانی، زکی‌پور و مغانلو روز قبل بازی باید به تهران سفر می‌کردند تا به سفارت اتریش بروند و با ماشین بازگشتند و چند ساعتی در راه بودند، البته این توجیه نیست و برای اطلاع گفتم؛ همیشه بازیکنان باید در دسترس تیم ملی باشند، زیرا باید از کشور خود دفاع کنند.

او خاطر نشان کرد: این بازیکنان همه تلاش خود را کردند، بابت عملکرد مغانلو که پیشرفت می‌کند و تلاش می‌کند، خوشحال هستم، گل ساده‌ای نزد، پیشروی و ضربه آخر خیلی خوب بود، فشاری را روی مغانلو حس نمی‌کنم، در حال پیشرفت است و در آینده گل بیشتری نیز خواهد زد. همچنین  از هواداران بابت حضورشان با وجود قیمت بلیت تشکر می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان  ورزشی  فوتبال و فوتسال

برچسب ها : تیم فوتبال سپاهان دربی اصفهان مورایس