شماره خبر : 13648
منتشر شده در مورخ : ۱۵ شهریور ۱۴۰۱
ساعت : 9:12
پیروانی: تیم های تهرانی زمین ندارند/ صدرجدول را محکم می چسبیم

پیروانی: تیم های تهرانی زمین ندارند/ صدرجدول را محکم می چسبیم

 

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم‌های شهرستانی در تهران تمرین می‌کنند، اما تیم‌های تهرانی زمین ندارند.

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره برتری تیمش برابر تیم هوادار گفت: بازی خوبی انجام دادیم و سه امتیاز را هم با تفاضل گل خوب گرفتیم.

او درباره  پنالتی تیم هوادار بیان کرد: چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. اگر در مورد آن صحنه صحبت نکنیم بهتر است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره  انتقاد کادر فنی فنی و بازیکنان این تیم به زمین ورزشگاه دستگردی اظهار کرد: البته تیم حریف هم اعتراض داشت. خود من شهرستانی هستم و وقتی حرفی می‌زنم خواهش می‌کنم حاشیه درست نشود، اما چرا باید ۷-۸ تیم شهرستانی در تهران تمرین کنند، اما تیم‌های تهرانی زمین نداشته باشند. سال گذشته هم این مشکل را داشتیم.

تیم های شهرستانی برای تمرین کردن به شهر خود سر بزنند 

پیروانی تصریح کرد: هر جایی که می‌رویم، می‌بینیم زمین را یکساله تا پنج ساله اجاره کرده‌اند. اگر پول دارید کمکی هم به ما بکنید. البته زمین برای ما کمک مالی نیست بلکه می‌گویم به ما زمان بدهید تا بتوانیم زمین بگیریم. به هر زمینی می‌رویم می‌گویند یکساله یا دو ساله اجاره شده است. این موضوع منطقی نیست. خدا را شکر تیم‌ها در شهر‌های خود زمین‌های خوبی دارند و برای تمرین کردن مقداری به شهر خود نیز سر بزنند.  

این برد با حضور هواداران بیشتر می چسبید  

او درباره بدون تماشاگر شدن برگزار شدن دیدار هوادار و پرسپولیس گفت: ما تیم پرهواداری هستیم. سرمایه اصلی باشگاه هواداران هستند و از بودن در کنار آن‌ها لذت می‌بریم. اگر امروز طرفداران بودند می‌دانید این برد تا چه اندازه بیشتر به ما می‌چسبید. اما می‌گویند استادیوم دستگردی جای پارکینگ ندارد و به همین دلیل اجازه ورود هواداران را ندادند. آیا تمام استادیوم‌هایی که به آن‌ها می‌رویم پارکینگ اختصاصی دارند؟ خواهش می‌کنم اگر این ورزشگاه شرایط بازی ندارد مسابقات را جایی بگذارند تا ما هم بتوانیم از طرفداران خود که آن‌ها را دوست داریم استفاده کنیم.  

مدیر تیم پرسپولیس درباره حفظ صدر جدول برای این تیم اظهار کرد: ان‌شاالله صدر جدول را محکم بچسبیم و تا آخر فصل نیز به این مسیر ادامه بدهیم.

اجازه بدهید از بردمان لذت ببریم  

 او درباره  ابراز ناراحتی سرپرست تیم هوادار از حضور تعدادی از هواداران پرسپولیس در ورزشگاه عنوان کرد: نظرش بوده، اما اگر قرار بود هوادار بیاوریم خیلی بیشتر می‌آوردیم. اجازه بدهید از بردمان لذت ببریم.

مدیر پرسپولیس درباره اینکه آیا بازیکنان این تیم ممنوع المصاحبه شده‌اند، گفت: خیر، چه اتفاقی افتاده که بخواهند ممنوع المصاحبه شوند من ایستادم اینجا جای همه آن‌ها مصاحبه کردم. شک نکنید آن‌ها هم این سؤالات را جواب می‌دادند. خدا را شکر وضعیت تیم خوب است. به هر کسی زحمت می‌کشد خسته نباشید می‌گویم. لطف خدا و زحمات بازیکنان، باشگاه و کادر فنی دست به دست هم داد این نتایج خوب رقم بخورد.

پیروانی درباره احتمال بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: در این موضوع من صاحب نظر نیستم.  

او درباره بدون تماشاگر بودن دیدار پرسپولیس و تراکتور گفت: پرسپولیس بیشترین هوادار را دارد و بیشترین آسیب را از نبودن آن‌ها می‌خورد. امیدوارم اتفاقی بیفتد که باز هم کنار هواداران باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان  ورزشی  فوتبال و فوتسال

برچسب ها : تیم فوتبال پرسپولیس افشین پیروانی تیم فوتبال هوادار