شماره خبر : 15466
منتشر شده در مورخ : ۱۵ آذر ۱۴۰۱
ساعت : 19:51
دانشجویان؛ همچنان عدالتخواه و استکبار ستیز!

دانشجویان؛ همچنان عدالتخواه و استکبار ستیز!

                                      
دانشگاه تهران به عنوان اوّلین دانشگاه امروزی کشور در سال 1313 تأسیس شد، لیکن جنبش دانشجوئی عدالتخواه و استکبارستیز تقریباً دو دهه بعد خود را نشان داد و با شهادت 3 دانشجوی این دانشگاه در 16 آذر 1332 به عنوان جنبشی عدالتخواه و ضدامریکائی تثبیت شد. این جنبش در مبارزات ملّت ایران با استبداد شاهنشاهی و استکبار امریکائی همیشه پیشگام بوده بطوریکه شهید بهشتی رحمت ...علیه دانشجو را مؤذّن جامعه می داند که اگر خواب بماند نماز امّت قضا می شود. امّا از شگفتیهای روزگار است که امروزه امریکائیان و مزدورانشان به این جنبش و مؤذّنین جامعه سخت طمع کرده اند و بسیار امیدوارند که بتوانند از این جنبش برعلیه آرمانها و منافع ملی و بنفع خود بهره برداری کنند.
امریکائیان و سرسپردگانشان در داخل و خارج کشور این روزها چنان به برگزاری روز دانشجو علاقمند شده و به سوء استفاده از تجمّعات دانشجوئی به نفع خود امیدوار شده اند که گویا این روز، دیگر روز جنبش دانشجوئی عدالتخواه و ضدامریکائی و از نمادهای مسلم استکبار ستیزی ایرانیان نیست و محتوای آنها به نفع امریکا و مزدورانش تغییر یافته است. رسانه های استکباری و صهیونیستی چنان بر برگزاری روز دانشجو و تجمّع دانشجویان برعلیه منافع ملّی و ایجاد تفرقه در جامعه اصرار می کنند که گوئی ملّت ایران فراموش کرده اند که روز 16 آذر بخاطر قربانی شدن سه دانشجوی معترض به سیاستهای امریکا و مخالف سفر نیکسون به ایران بنام روز دانشجو نامیده شده است. ملّت ایران هیچگاه فراموش نخواهد کرد که نیکسون معاون جلاد رئیس جمهور امریکا به تهران آمد تا موفقیت امریکا در شکست نهضت ملّی و پیروزی کودتای 28 مرداد را به رخ ملّت ایران بکشد و شاه مزدور نیز کلاسهای درس دانشگاه تهران را به قتلگاه دانشجویان تبدیل کرد تا نشان دهد که در فرمان پذیری از ارباب امریکائی و تامین رضایتش از حمله به دانشگاه و کشتن بهترین جوانان وطن نیز ابائی ندارد.
بفضل الهی و ببرکت انقلاب اسلامی یکه تازی امریکا در ایران برای همیشه پایان یافته و نظام اسلامی آرزوهای دیرینه این ابرقدرت را برای سلطه بلامنازع بر جهان و چپاول بی دردسر منابع ملّتها بباد فنا داد و شکست ناپذیری ملّت ایران را در برابر انواع توطئه ها و گزینه های روی میز!! دشمن، به اثبات رساند، و اگر دولتمردان عاقلی در امریکا مصدر کار بودند باید خیلی زود به ناتوانی خود در برابر ایران اسلامی پی می بردند، امّا متأسفانه عده ای ضدِّانقلاب مزدور و گروهی قدرت پرست با تحلیلهای خود چنان امر را بر این ابر جنایتکار مشتبه کرده اند که گمان می کند فرصتی مناسب فراهم شده که حتّی می تواند از تجمّعات ضد امریکایی همچون روز دانشجو برای ضربه زدن به نظام اسلامی بهره برداری کرده و با تاثیرگذاری بر دانشگاه و دانشجویان، جمهوری اسلامی ایران را از یکی از نقاط قوت خود یعنی جنبش دانشجوئی و مؤذّنین جامعه محروم سازد. با اینهمه همچنان شاهدیم که ملّت ایران و بویژه دانشجویان آزاده و عدالتخواه و ضد استکبار، شیطان بزرگ و اذناب داخلی و خارجیش را از پشت هر نقاب و تحت هر عنوان فریبنده می شناسند و از کینه عمیق و توطئه های رنگارنگشان باخبرند و لذا هیچگاه گرفتار دام فریبکاری آنها نخواهند شد و بفضل الهی با درایت و هوشیاری تهدید فتنه اخیر را نیز به فرصتی مغتنم برای تسریع در افول شیطان بزرگ تبدیل خواهند کرد. ان شاء ... .
موسوی زاده

1401/9/15

برچسب ها : دانشجویان انقلاب اسلامی دانشگاه تهران