شماره خبر : 15948
منتشر شده در مورخ : ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ساعت : 13:27
سامانه ۱۹۵ آماده حل مشکلات زیرمجموعه‌های وزارت ارتباطات

سامانه ۱۹۵ آماده حل مشکلات زیرمجموعه‌های وزارت ارتباطات

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سامانه ۱۹۵ هم به صورت تلفنی و هم در قالب پورتال ۱۹۵.ir برای عموم مردم در دسترس است.

عیسی زارع پور در پستی در یکی از پیام رسان‌های داخلی نوشته است:

همواره در طول مسیر حرکت به سمت وزارتخانه و یا رفتن به جلسات سعی می‌کنم علاوه بر خواندن پیام‌های مردمی که از طریق پیام رسان‌ها برایم ارسال می‌شود، واژگان مرتبط با وزارتخانه و فعالیت‌های آن را در شبکه‌های اجتماعی هم جست و جو کنم؛ چرا که گاهی برخی از مشکلاتی که کاربران در شبکه‌های اجتماعی به صورت عمومی بیان می‌کنند ممکن است در پیام‌های دریافتی وجود نداشته باشد و حتی در گزارش‌هایی که هر روز از طریق مراکز روابط عمومی و ارزیابی عملکرد ارائه می‌شود هم دیده نشود.

مسیر رسمی دریافت مشکلات در خصوص خدمات ارائه شده توسط زیرمجموعه‌های این وزارتخانه که دارای مشترک و کاربر نهایی هستند، سامانه ۱۹۵ است که هم به صورت تلفنی و هم در قالب پورتال ۱۹۵.ir برای عموم مردم در دسترس است.

باشگاه خبرنگاران جوان  علمی پزشکی  فناوری

برچسب ها : وزارت ارتباطات شکایات مردمی انتقادات