سامانه ۱۹۵ آماده حل مشکلات زیرمجموعههای وزارت ارتباطات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سامانه ۱۹۵ هم به صورت تلفنی و هم در قالب پورتال ۱۹۵.ir برای عموم مردم در دسترس است.
عیسی زارع پور در پستی در یکی از پیام رسانهای داخلی نوشته است:
همواره در طول مسیر حرکت به سمت وزارتخانه و یا رفتن به جلسات سعی میکنم علاوه بر خواندن پیامهای مردمی که از طریق پیام رسانها برایم ارسال میشود، واژگان مرتبط با وزارتخانه و فعالیتهای آن را در شبکههای اجتماعی هم جست و جو کنم؛ چرا که گاهی برخی از مشکلاتی که کاربران در شبکههای اجتماعی به صورت عمومی بیان میکنند ممکن است در پیامهای دریافتی وجود نداشته باشد و حتی در گزارشهایی که هر روز از طریق مراکز روابط عمومی و ارزیابی عملکرد ارائه میشود هم دیده نشود.
مسیر رسمی دریافت مشکلات در خصوص خدمات ارائه شده توسط زیرمجموعههای این وزارتخانه که دارای مشترک و کاربر نهایی هستند، سامانه ۱۹۵ است که هم به صورت تلفنی و هم در قالب پورتال ۱۹۵.ir برای عموم مردم در دسترس است.
باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوریبرچسب ها : وزارت ارتباطات شکایات مردمی انتقادات
- راوی گفت: استاندار خوزستان از بخشنامه وزارت کشور برای استفاده از نیروهای درون سازمانی در انتصاب ها استقبال کند
- راوی گفت: آقای استاندار! ثابت کنید با کسی تعارف ندارید و با کم کاری ها برخورد قاطع می کنید
- راوی گفت: استاندار پاسخگوئیها را به روابط عمومی واگذار کند
- راوی گفت: استاندار خوزستان از اختیارات ویژه به نفع استان و مردم استفاده کند
- راوی گفت: استاندار خوزستان از بخشنامه وزارت کشور برای استفاده از نیروهای درون سازمانی در انتصاب ها استقبال کند
- راوی گفت: آقای استاندار! ثابت کنید با کسی تعارف ندارید و با کم کاری ها برخورد قاطع می کنید
- راوی گفت: استاندار پاسخگوئیها را به روابط عمومی واگذار کند
- راوی گفت: استاندار خوزستان از اختیارات ویژه به نفع استان و مردم استفاده کند