شماره خبر : 17271
منتشر شده در مورخ : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
ساعت : 13:16
همزمان با دهه فجر؛ ۳۶ پروژه در شهرستان فارسان به بهره‌برداری رسید

همزمان با دهه فجر؛ ۳۶ پروژه در شهرستان فارسان به بهره‌برداری رسید

 

 فرماندار فارسان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۳۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح شد.

سید هادی صالحی ۱۶ بهمن ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری درخصوص پروژه‌هایی که در دهه مبارک فجر در شهرستان فارسان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: امروز در این شهرستان ۳۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار فارسان افزود: اجرای طرح هادی در روستاهای حاجی آباد و کران، افتتاح و بهره‌برداری از کتابخانه ولی عصر، افتتاح سالن ورزشی روستای کران، افتتاح مدرسه شش کلاسه چلیچه و افتتاح بخش داخلی بیمارستان شهرستان فارسان از جمله طرح‌های شاخصی است که به همراه ۳۱ طرح دیگر امروز در شهرستان فارسان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: امروز همچنین در شهرستان فارسان برنامه دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، بازدید از روند اجرا و پیشرفت پروژه‌های درحال ساخت، ملاقات‌های مردمی و تشکیل شورای اداری نیز در دستور کار قرار دارد.

صالحی عنوان کرد:  ۲۴ تخت استاندارد با کیفیت بسیار بالا به ظرفیت بیمارستان سیدالشهدا فارسان اضافه شده است و پروژه‌هایی که امروز در بخش‌های مختلف اعم از کشاورزی، تعاونی‌ها، آموزش و پرورش، زیرساختی و... افتتاح می‌شوند خواسته چندین ساله مردم بودند.

فرماندار فارسان خاطرنشان کرد: امروز به صورت متمرکز جاده‌های بین روستایی در این شهرستان افتتاح می‌شوند که این مورد نیز یکی از خواسته‌های مردم طی چند دهه گذشته محسوب می‌شود و تحقق این خواسته بیانگر عزم دولت در محرومیت‌زدایی است.

 

برچسب ها : استانی-اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری افتتاح پروژه در دهه فجر