شماره خبر : 17298
منتشر شده در مورخ : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
ساعت : 11:47
اولین گشت بازرسی استاندارد در مدارس و کودکستان‌های خوزستان

اولین گشت بازرسی استاندارد در مدارس و کودکستان‌های خوزستان

 

مدیرکل استاندارد خوزستان : بازرسی از نحوه ارایه خدمات در مدارس و کودکستان‌های استان برای نخستین بار در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان ، علی داودی در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: در دوران مدیریت پیشین بیشتر به استاندارد کالا‌ها پرداخته شده بود و از استانداردسازی خدمات غفلت شد که با رویکرد تحولی نظام استاندارد بنا بر این شد که در سال ۱۴۰۱ نظارت بر خدمات و اهتمام جدی بر استانداردسازی خدمات نیز در دستور کار سازمان ملی استاندارد قرار گیرد.

وی افزود: در این زمینه اداره کل استاندارد خوزستان نیز اقدام به برنامه‌ریزی برای بازرسی و بررسی خدمات ارایه شده در مدارس ابتدایی، کنترل و نظارت تجهیزات تفریحی موجود در کودکستان‌ها، ترویج فرهنگ استاندارد و استاندارد طلبی و کیفیت خواهی به عنوان یک مطالبه عمومی در بین دانش آموزان، و برگزاری دوره‌های آموزشی استانداردسازی به عنوان دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان کرده است.

داودی ادامه داد: امید است که شاهد ارتقای تعامل با اداره کل آموزش و پرورش خوزستان باشیم و با بهره گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این ۲ اداره کل، بتوانیم نقش دستگاه‌های خدمات رسان از جمله آموزش و پرورش در حوزه اجرایی و استانداردسازی را بیش از پیش توسعه دهیم.

در خوزستان حدود ۱۰ هزار مدرسه دولتی و غیردولتی وجود دارد.

برچسب ها : گشت بازرسی استاندارد مدارس و کودکستان‌های خوزستان کودکستان‌های خوزستان