شماره خبر : 17329
منتشر شده در مورخ : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ساعت : 10:54
اعطای تسهیلات کم بهره به کارافرینان بندرامامی

اعطای تسهیلات کم بهره به کارافرینان بندرامامی


 مسکین زاده مجری استانی بنیاد برکت گفت: در شش ماهه دوم امسال تاکنون با تلاش های تسهیلگر بنیاد ، اقای احسان عباسیان در این شهر توانستیم  به ۶۰ نفر از کارافرینان بندرامامی از تسهیلات بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره  بهره مند شوند . 
حسین مسکین زاده در حاشیه بازدید از طرح های مستقر شده در بندرامام ره به مناسبت ایام دهه فجر با اعلام این خبر افزود: در مجموع نزدیک به ۶۰ میلیارد ریال در بخش‌های مشاغل خدماتی و فنی به این کارآفرینان پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه امسال حدود ۶۰ درصد از تسهیلات اعطایی برای بانوان بوده است ، افزود: تسهیلات اعطایی بنیاد برکت ارزان قیمت است و متقاضی برای ایجاد مشاغل مختلف می‌توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.
مسکین زاده به تفاهم نامه‌های مختلف بنیاد برکت با دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: با اجرای این تفاهم نامه‌ها با دستگاه‌هایی همچون بهزیستی ، حمایت از خانواده زندانیان ،  حمایت از اشتغال بانوان ، طلاب ، حمایت از اشتغال سربازان و ... توانسته جوانان مستعد کارآفرینی را شناسایی کند و تسهیلات کم بهره را در اختیار آنان قرار دهد.
وی افزود خوشبختانه با توجه به اعطای تسهیلات به ۶۰ کارافرین بندرامامی موجب اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم بیش ۱۳۰ نفر از شهروندان فراهم شد  
مسکین زاده گفت: با توجه به رسالت بنیاد برکت  در حمایت از کسب و کارهای خرد ، کوچک و کارگاهی ، جوانان کارآفرینی که نیازمند دریافت تسهیلات اشتغالزایی هستند می توانند از خدمات این بنیاد بهره مند شوند .

برچسب ها : تسهیلات کم بهره کارافرینان بندرامامی کارافرینان