شماره خبر : 17330
منتشر شده در مورخ : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ساعت : 11:1
رونمایی از دستگاه گرداننده فوقانی ساخت متخصصان داخلی

رونمایی از دستگاه گرداننده فوقانی ساخت متخصصان داخلی

 

در نمایشگاه ساخت تجهزات نفت خوزستان از دستگاه گرداننده فوقانی (تاپ درایو NTS۵۰۰) رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مدیرعامل  شرکت مهندسی نوآوران تکساز صنعت (تایکو) گفت: این تجهیز مهم و کاربردی   با همکاری شرکت ملی حفاری ایران و بر مبنای جدیرترین فناوری در صنعت حفاری ساخته شده و قابلیت حفاری چاه‌های نفت و گاز تا عمق بیش از ۷۰۰۰ هزار متر را دارد و در شرایط حفاری در خشکی و دریا قابل استفاده است.

عباسعلی گرجی افزود: این تاپ درایو مجهز به دو قدرت هیدرولیکی است که یکی همواره به‌صورت آماده به‌کار است و در صورت ایجاد هرگونه مشکل در واحد قدرت هیدرولیکی وارد مدار می‌شود و احتمال توقف عملیات را به حداقل می‌رساند.

وی ادامه داد:  نصب روی دکل‌های حفاری موجود در ایران، لوله‌گذاری سریع و آسان، جابه‌جایی آسان به‌دلیل سبک و کم‌حجم بودن، مجهز به سامانه سویل یکپارچه و واش پایپ براساس استاندارد از جمله قابلیت‌های آن به‌شمار می‌رود.

 مدیرعامل  شرکت مهندسی نوآوران تکساز صنعت (تایکو) گفت:   پیش از این برای نخستین بار تاپ درایو ملی را با نام NTS-۵۰۰ AC با همکاری شرکت ملی حفاری ایران تولید کرد که روی دکل‌های این شرکت نصب شد و بالاترین بازده کاری نسبت به انواع خارجی دارد و هم‌اکنون در حال ساخت چند تجهیز را برای این شرکت است.

برچسب ها : متخصصان داخلی رونمایی از دستگاه گرداننده فوقانی ساخت متخصصان داخلی خوزستان