شماره خبر : 18353
منتشر شده در مورخ : ۴ فروردین ۱۴۰۲
ساعت : 11:19
جاذبه‌های گردشگری خوزستان انتخاب بیش از ۴ میلیون مهمان نوروزی

جاذبه‌های گردشگری خوزستان انتخاب بیش از ۴ میلیون مهمان نوروزی

 

از آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری استان خوزستان بازدید کرده اند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان به بازدید ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، دریایی و... در سطح استان اشاره کرد و گفت: برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مهمانان، بیش از ۱۴ کمیته گردشگری شامل؛ اسکان، بهداشت، امنیت و ... زیر مجموعه ستاد گردشگری خدمات سفر تشکیل شده است.جاذبه‌های گردشگری خوزستان انتخاب بیش از ۴ میلیون مهمان نوروزی

محمدحسین ارسطوزاده با اشاره به راه اندازی گردشگری دریایی و رودخانه‌ای در ۴ شهرستان بندر ماهشهر، بندر امام خمینی، بندر خرمشهر و هندیجان افزود: مسافران و گردشگران از این نوع گردشگری استقبال خوبی داشته اند.

وی با بیان اینکه امسال استقبال خوبی از تالاب بین المللی شادگان شاهد هستیم، ادامه داد: تاکنون بیش از ۲۵ هزار گردشگر از این جاذبه گردشگری طبیعی بازدید کرده اند.

به گفته ارسطوزاده؛ از ابتدای سفر‌های نوروزی و ورود مسافران به خوزستان و شهر‌های بندری استان، بیش از ۳۹ هزار نفر گردشگری دریایی را تجربه کرده اند.

این مقام مسئول می‌گوید: علاوه بر سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۲ در سراسر کشور، سامانه استانی سفر نیز با شماره ۰۶۱۰۵ نیز برای گردشگرانی که به خوزستان سفر می‌کنند، راه اندازی شده است.

برچسب ها : جاذبه‌های گردشگری خوزستان گردشگری مهمان نوروزی