شماره خبر : 18406
منتشر شده در مورخ : ۶ فروردین ۱۴۰۲
ساعت : 11:54
ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد در جاده‌های خوزستان

ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد در جاده‌های خوزستان

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ثبت بیش از ۱۰ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۷۰۰ تردد در جاده‌های استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، محمد جولانژاد در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا ۴ فروردین ماه امسال، ۱۰ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۷۰۰ تردد در جاده‌های خوزستان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد در جاده‌های خوزستان

وی افزود: از ان تعداد تردد، ۹۲۳ هزار و ۹۹ تردد بین استانی بوده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۱، ۲۴ درصد افزایش داشته است.

جولانژاد با بیان اینکه بیشترین ورودی خودرو‌ها به خوزستان از سمت استان لرستان و کمترین ورودی نیز از سمت استان ایلام بوده است، ادامه داد: بیشترین خروجی از استان به سمت استان بوشهر و کمترین نیز به سمت استان ایلام ثبت شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان به ثبت بیشترین تردد در محور‌های خرمشهر، آبادان و شوش-اهواز اشاره و اضافه کرد: باوجود افزایش تردد‌ها در استان در این مدت، وقوع تصادف‌ها و تلفات جاده‌ای ۱۸ درصد کاهش یافته است.

این مقام مسئول درخصوص خدمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان به مسافران و مهمانان نوروزی می‌گوید: سطح سرویس و نگهداری راه‌ها ارتقا یافته و روکش جاده‌ها بهبود یافته و خط کشی راه‌ها و نصب علائم ترافیکی نیز انجام شده است.

جولانژاد استقرار پایگاه‌های طرح پویش سفر همراهان ایمن در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی برای ترغیب رانندگان برای توقف و استراحت در این مجتمع‌ها را از دیگر کار‌های انجام شده در نورز ۱۴۰۲ برشمرد و گفت: همه کار‌ها به منظور تسهیل تردد و کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای انجام شده است.

برچسب ها : تردد در جاده‌های خوزستان خوزستان سفر