شماره خبر : 18602
منتشر شده در مورخ : ۱۵ فروردین ۱۴۰۲
ساعت : 12:24
رئیس کل دادگستری استان خبر داد: تعیین شعب حل اختلاف کشاورزان و برداشت‌کنندگان در خوزستان

رئیس کل دادگستری استان خبر داد: تعیین شعب حل اختلاف کشاورزان و برداشت‌کنندگان در خوزستان


ایسنا/خوزستان رئیس کل دادگستری استان خوزستان از تعیین شعب ویژه حل اختلافات احتمالی کشاورزان با برداشت‌کنندگان محصولات کشاورزی خبر داد.
علی دهقانی در جلسه شورای کشاورزی و ستاد برداشت استان خوزستان که امروز (۱۴ فروردین‌ماه) با حضور استاندار خوزستان برگزار شد، گفت: با توجه به سابقه وقوع اختلافات میان کشاورزان و کمباین‌داران در فصل برداشت محصولات کشاورزی که موجبات کندی روند برداشت این محصولات می‌شود، ضروری است که در سراسر استان شعب صلحی ویژه در شوراهای حل اختلاف تعیین شود.
به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی با اشاره به رتبه ممتاز خوزستان در تولید و برداشت محصولات کشاورزی به‌ویژه جو، گندم و کلزا، افزود: خوزستان با وجود نعمت‌های بزرگ خدادادی نقش مهمی در تولید محصولات کشاورزی دارد که این امر می‌تواند موجبات تحقق فرامین و منویات مقام معظم رهبری در جهت تولید و عدم وابستگی به کشورهای خارجی را در پی داشته باشند.
رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه شورای حل اختلاف براساس رسالت ذاتی خود می‌تواند در موضوعات مختلف ورود کرده و موجبات صلح و سازش را فراهم آورد، گفت: مردم شریف خوزستان همواره در بسط و گسترش صلح و سازش، عفو و گذشت الگو بوده‌اند و به یاری خداوند می‌توانند این فرهنگ پسندیده را گسترش دهند.
دهقانی خطاب به رئیس شوراهای حل اختلاف استان خوزستان، تاکید کرد: هرچه سریعتر مشخصات این شعب ویژه جهت تسهیل در امور در اختیار مدیران مربوطه استانی قرار گیرد.

 

برچسب ها : رئیس کل دادگستری استان خوزستان شعب حل اختلاف کشاورزان و برداشت‌کنندگان خوزستان