شماره خبر : 18918
منتشر شده در مورخ : ۲۷ فروردین ۱۴۰۲
ساعت : 15:34
ارائه پیشنهادات برای طرح های سفر رئیس جمهور به خوزستان +فیلم

ارائه پیشنهادات برای طرح های سفر رئیس جمهور به خوزستان +فیلم

 

استاندار خوزستان: عموم مردم، صاحب نظران و نخبگان طرح‌ها و پروژه‌های پیشنهادی در راستای سفر استانی رئیس جمهور را ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در نشست با اعضای مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و با اشاره به سفر‌های مختلف رئیس جمهور به استان  گفت: از نخبگان، صاحب نظران و مردم استان دعوت می‌شود که طرح‌ها و پیشنهادات اساسی خود را جهت بهبود آینده استان، اشتغال جوانان و معیشت مردم ارائه کنند تا با همراهی یکدیگر قدمی بزرگ را در جهت آبادانی هرچه بیشتر استان برداریم.
وی افزود:  همه تلاش ما این است که با همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با پرو‌ژه‌های بزرگ استان هم افزایی و تبادل نظر داشته باشیم تا بتوانیم آنچه که برای آسایش مردم لازم است را به میدان بیاوریم.

استاندار خوزستان  با اشاره به در پیش بودن سفر رییس جمهور به استان خوزستان بیان کرد: در این راستا مشورت‌های لازم با نمایندگان صورت گرفت؛ همچنین تأکید شد تا در این سفر به محور‌هایی اشاره شود که بیشتر در زندگی مردم نقش دارد.

حسینی محراب  با اشاره به موضوعات مورد بررسی در نشست با اعضای مجمع نمایندگان استان  ادامه داد: مشکلات راه، طرح بزرگ کشاورزی خوزستان، طرح جامع فاضلاب اهواز و آب‌های سطحی و  وضعیت آب شرب در شرق، شمال شرق و جنوب غرب استان از جمله موضوعات مورد بحث و بررسی در این جلسه بود.

بنابر اعلام معاون اجرایی رئیس‌جمهور، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی اوایل اردیبهشت ماه در دور دوم سفرهای استانی به خوزستان سفر می کند.

برچسب ها : سفر رئیس جمهور به خوزستان رئیس جمهور خوزستان