شماره خبر : 19268
منتشر شده در مورخ : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
ساعت : 11:11
برنامه‌ریزی برای برقراری ارتباطات تجاری خوزستان و عربستان

برنامه‌ریزی برای برقراری ارتباطات تجاری خوزستان و عربستان

 

استاندار خوزستان : برقراری ارتباطات تجاری و سرمایه گذاری استان با عربستان با از سرگیری روابط برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان ، نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان در سال ۱۴۰۲، به ریاست علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

برنامه‌ریزی برای برقراری ارتباطات تجاری خوزستان و عربستان

علی اکبر حسینی محراب در این نشست با اشاره به اهمیت ایجاد ارتباط با تجار، سرمایه گذاران و اتاق‌های بازرگانی عراق، کویت و دیگر کشور‌های همسایه و همچنین روسیه که ظرفیت خوبی برای ارتباطات اقتصادی دارد گفت: با از سرگیری روابط با عربستان میتوانیم نسبت به جذب سرمایه گذاری و برقراری ارتباطات تجاری این کشور با خوزستان برنامه ریزی نماییم.

وی افزود: ارتباط گرفتن با سفرای فعلی و سابق ایران در کشور‌های همسایه برای رایزنی در راستای جذب سرمایه گذاری خارجی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: منطقه آزاد اروند با توجه به تسهیلاتی که از لحاظ قوانین دارد ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری خارجی محسوب میشود.

حسینی محراب ادامه داد: در این راستا مزیت‌هایی که در حوزه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و تجاری در خوزستان داریم باید مورد توجه جدی قرار گیرد و موانعی که در این مسیر وجود دارد برطرف نماییم.

برچسب ها : ارتباطات تجاری خوزستان و عربستان خوزستان عربستان