شماره خبر : 19678
منتشر شده در مورخ : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
ساعت : 12:16
آماده سازی زیرساخت ها در مرزهای شلمچه و چذابه تا پایان تیرماه

آماده سازی زیرساخت ها در مرزهای شلمچه و چذابه تا پایان تیرماه

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آماده سازی تمام زیرساخت ها در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه تا پایان تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد اظهار کرد: تا تیرماه سال جاری تمام زیرساخت‌ها در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه باید آماده شود تا خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی با بهترین شرایط تامین شود.
وی افزود: افتخاری که نصیب ما در استان خوزستان شده است خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین حسینی است و با تمام توان برای خدمت به زوار آماده خواهیم شد.
کرمی نژاد بیان کرد: امسال به دلیل شرایط هوایی و وجود گرما شرایط پایداری آب در دو پایانه مرزی در دستور کار است و با احداث مخازن ذخیره آب تلاش کردیم تا هیچ مشکلی در تامین آب شرب مهمانان امام حسین (ع) وجود نداشته باشد و خط توزیع آب مواکب نیز در حال تعویض است تا از پایداری آب با کیفیت اطمینان خاطر داشته باشیم.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به مشکل چندین سال زوار اربعین حسینی در تامین آب بعد از پایانه‌های مرزی تصریح کرد: شرایط پایداری آب را به نحوی مدیریت کرده ایم تا با اجرای خط ۳۱۵ به طول ۳ کیلومتر جهت تفکیک آب شرب مواکب از روستاها، هیچ مشکلی در تامین آب شرب زوار در شلمچه به وجود نیاید.
وی تصریح کرد: برای تامین آب پایدار زوار در پشت مرز در مواکب عراق و پایانه مرزی عراق نیز اقدامات موثری در حال انجام است و با برنامه ریزی در تلاش هستیم زوار در تامین آب شرب بعد از پایانه‌های مرزی مشکلی نداشته باشند.
کرمی نژاد با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش فاضلاب خاطرنشان کرد: دفع بهداشتی فاضلاب در پایانه‌های مرزی در حال انجام است و با ساخت لاگن‌های مناسب در این بخش هم هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

برچسب ها : مرزهای شلمچه و چذابه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان شرکت آب و فاضلاب خوزستان