شماره خبر : 19691
منتشر شده در مورخ : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
ساعت : 10:3
نشست هماهنگی برنامه های 4 خرداد، روز ملی مقاومت پایداری مردم دزفول با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان

نشست هماهنگی برنامه های 4 خرداد، روز ملی مقاومت پایداری مردم دزفول با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان


به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای استان خوزستان جلسه هماهنگی برگزاری مراسم چهارم خرداد روز« مقاومت و پایداری و روز دزفول» امروز یکشنبه بیست چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲با حضور دکتر دبیقی مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان در محل دفتر امام جمعه دزفول برگزار شد . 
 مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان: پیشنهاد برگزاری "هفته فرهنگی دزفول" با هدف معرفی عمیق تر فرهنگ مقاومت مردم این شهر
داریوش دبیقی در نشست هماهنگی برنامه های 4 خرداد، روز ملی مقاومت و پایداری مردم دزفول که امروز در دفتر امام جمعه  دزفول برگزار شد، گفت برای بزرگداشت هر چه بهتر 4 خرداد لازم است علاوه بر برنامه های معمول، به طور گسترده تر و عمیق تر به نقش و جایگاه این شهرستان در دفاع مقدس و نیز معرفی ظرفیت ها، پیشینه درخشان و مشاهیر دیار مقاومت پرداخته شود.
وی پیشنهاد کرد برای گرامیداشت هر چه بهتر این مناسبت ملی  و معرفی دزفول از جهات گوناگون، برنامه های عمیق تر و فراگیرتری در هفته ای با عنوان " هفته فرهنگی دزفول" اجرا شود.
 مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان دزفول را شهری متفاوت و جزء برترین ها عنوان کرد و گفت باید شهدا، علما، مشاهیر، فرهنگ و نقش برجسته این شهر به عنوان الگوی برتر مقاومت برای همگان معرفی شود.
امام جمعه دزفول نیز در این نشست با اشاره به لزوم معرفی فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس به نسل های آینده  گفت در این خصوص برنامه ریزی های دقیقی در حال انجام است تا افتخارات دوران دفاع مقدس و مقاومت جانانه مردم در مقابل حملات دشمن به شهرها به همگان معرفی و تبیین شود.
حجه الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر اینکه 4 خرداد و فرهنگ پایداری یک موضوع ملی و حتی فراتر از یک فرهنگ ملی است گفت این مناسبت فقط متعلق به دزفول نیست چرا که دفاع جوانان و مقاومت مردم این شهر در واقع دفاع از کل کشور و اصل نظام اسلامی بود.

برچسب ها : روز ملی مقاومت پایداری مردم دزفول مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان داریوش دبیقی