شماره خبر : 19763
منتشر شده در مورخ : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
ساعت : 11:49
خوزستان استان برتر و فعال در حوزه نماز در سطح کشور

خوزستان استان برتر و فعال در حوزه نماز در سطح کشور

 

خوزستان به عنوان استان برتر و فعال در حوزه نماز در سطح کشور شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: چهارمین اجلاسیه کشوری نماز دانش آموزان سراسر کشور در نیمه دوم اردیبهشت ماه در استان فارس و شهر شیراز برگزار شد و در پایان این رویداد تربیتی خوزستان موفق به کسب عنوان "استان برتر و فعال" در حوزه نماز شناخته شد.

مسعود حمیدی نژاد در ادامه با اشاره به رویداد اجلاسیه کشوری نماز خاطرنشان کرد: در این برنامه همکار فرهنگی ندا احمدی از ناحیه ۲ اهواز و دانش آموزان علی حاجی از دزفول و فاطمه مقدم از ناحیه اهواز به عنوان فعالان برتر کشوری حوزه نماز تقدیر شدند.

حمیدی نژاد اضافه کرد: برنامه‌های مثل جشن تکلیف دانش آموزی؛ آموزش عملی نماز ، پیوند مسجد ، مدرسه و منزل و برگزاری اجلاسیه‌های نماز در قالب برنامه‌های نور چشم از جمله شاخصه‌های ارزیابی در این رویداد کشوری بود که استان‌ها بر اساس این شاخص مورد ارزیابی قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت استان قرار دارد و این مهم از طریق برنامه‌های مختلفی مثل طرح "نور چشم" دنبال می‌شود.

برچسب ها : خوزستان نماز مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان