شماره خبر : 19764
منتشر شده در مورخ : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
ساعت : 11:51
ارائه خدمات پزشکی به خوزستانی‌ها در درمانگاه‌های بیمارستان امام خمینی اهواز

ارائه خدمات پزشکی به خوزستانی‌ها در درمانگاه‌های بیمارستان امام خمینی اهواز

 

رئیس مرکز درمانی، آموزشی و پژوهشی امام خمینی اهواز: خدمات پزشکی با تعرفه دولتی در ۳۷ درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی مجموعه این بیمارستان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، دکتر احمدرضا مهتدی با بیان اینکه مجموعه درمانگاه‌های بیمارستان امام خمینی اهواز دارای ۳۷ درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی است، گفت: در فروردین ماه امسال بیش از ۱۲ هزار بیمار در درمانگاه‌های این بیمارستان از خدمات پزشکی بهره‌مند شدند.
 وی افزود: با توجه به اینکه بیمارستان امام خمینی اهواز در مرکز شهر قرار دارد و در دسترس مردم است، بسیاری از بیماران از نقاط مختلف شهر و خوزستان و حتی استان‌های همجوار برای درمان به درمانگاه‌های این بیمارستان مراجعه می‌کنند.
 به گفته دکتر مهتدی؛ تعرفه ویزیت پزشکی در همه درمانگاه‌های بیمارستان امام خمینی اهواز، دولتی است و همه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در درمانگاه‌های این مرکز با هزینه پایین ارائه می‌شوند.
 رئیس مرکز درمانی، آموزشی و پژوهشی امام خمینی اهواز ادامخ داد:: در فروردین‌ماه امسال بیشترین مراجعه بیماران به درمانگاه‌های ارتوپدی، پوست، چشم‌پزشکی و زنان زایمان بود که به ترتیب یکهزار و ۹۸۰، یکهزار و ۳۳۷، یکهزار و ۷۹ و یکهزار و ۱۵ بیمار به این درمانگاه‌ها مراجعه کردند.
امکان دریافت نوبت از درمانگاه‌های بیمارستان امام خمینی اهواز به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی فراهم است و مراجعان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی www.enobat.ajums.ac.ir و یا از طریق تماس با شماره تلفن‌های گویای ۸-۳۲۹۲۳۹۸۵-۰۶۱ به صورت غیرحضوری اقدام به دریافت نوبت کنند.

 

برچسب ها : خدمات پزشکی بیمارستان امام خمینی اهواز درمانگاه‌