شماره خبر : 200
منتشر شده در مورخ : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
ساعت : 22:50
ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام مطرح کرد؛

ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای به نیازمندان

موسی نژاد گفت: ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای به نیازمندان همسان با خدمات حمایتی و معیشتی اهمیت دارد.

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در نشست با تعدادی از کارکنان حوزه فرهنگی دفتر استان و مدیران و مشاورین تعدادی از شهرستان‌ها که به صورت ویدئویی حضور داشتند گفت: همانطور که ارائه خدمات مالی و معیشتی به نیازمندان دارای اهمیت است ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و مشاوره‌ای به آنان نیز دارای اهمیت بسیاری است و حتی در اولویت قرار دارد.

موسی نژاد  بیان کرد: در کمیته امداد به همان اندازه که تأمین نیاز اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها اهمیت دارد رسیدن به مسائل فرهنگی و آموزشی خانواده‌ها دارای اهمیت است.

او افزود: به لحاظ اینکه ارائه آموزش و مشاوره به خانواده‌های مددجو دارای اهمیت بسیار است از سال گذشته تاکنون ۵ مرکز کلینیک‌های مشاوره‌ای در استان راه اندازی شده که بصورت تخصصی به جامعه مددجویی خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند.

موسی نژاد عنوان کرد: هدف ما این است که از همکاران مشاور در رسیدگی به امور نیازمندان استفاده بیشتری شود و به این خاطر این همکاران باید به موضوعات روز جامعه مسلط باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام با عنوان اینکه امروزه اقشار مختلف جامعه با مشکلات و آسیب‌های گوناگونی مواجه هستند اعلام کرد: قشر مشاور می‌توانند در کاستن از این آسیب‌ها برای جامعه مددجویی بسیار موثر باشند.

موسی نژاد یادآورشد: در استان ایلام مواردی از جمله حاشیه نشینی، طلاق، اعتیاد و خودکشی از مهمترین آسیب‌ها و معضلات جامعه هستند که حوزه فرهنگی و مشاوره کمیته امداد برای مبارزه با این آسیب‌ها وارد عرصه شده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها : فرهنگی مشاوره نیازمندان