شماره خبر : 20037
منتشر شده در مورخ : ۶ خرداد ۱۴۰۲
ساعت : 15:1
فعالیت سامانه سنجش سلامت تا ۲۵ خردادماه

فعالیت سامانه سنجش سلامت تا ۲۵ خردادماه

 

دبیر اجرایی طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی خوزستان : از دی‌ماه سال گذشته تاکنون ۷۷ هزار و ۴۷۴ نوآموز خوزستانی سنجش سلامت شده‌اند و ۷۸ هزار و ۲۹۲ نوآموزان نیز که نوبت‌گیری کرده‌اند.

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان ، علی ممبینی با اشاره به سنجش سلامت بیش از ۷۷ هزار نوآموز خوزستانی تاکنون گفت : طرح سنجش هم‌اکنون با رویکرد جدید در سراسر استان خوزستان در حال انجام است.

فعالیت سامانه سنجش سلامت تا ۲۵ خردادماه

وی افزود : در فرآیند جدید والدین می‌توانند به صورت الکترونیکی نوبت‌گیری را انجام دهند و در اسرع وقت به مدارس تعیین شده مراجعه کنند.

دبیر اجرایی طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی خوزستان با اشاره به محدودیت زمانی اجرای طرح سنجش، گفت: سامانه سنجش تا ۲۵ خردادماه فعال است و با هماهنگی انجام شده با مناطق، هم‌اکنون ۹۲ پایگاه سنجش در سطح استان خوزستان در حال انجام سنجش هستند.

ممبینی با بیان اینکه شرکت در سنجش سلامت شرط ثبت نام در مدارس است، یادآور شد: سنجش سلامت نوآموزان با هدف جای‌دهی صحیح دانش‌آموزان، مداخله بهنگام، کشف استعداد‌ها و غربالگری است بنابراین از همه خانواده‌هایی که نوآموز بدو ورود به پایه اول دارند، درخواست می‌شود که هرچه سریعتر از طریق سامانه my medu.ir نوبت‌گیری کنند و در موعد مقرر به پایگاه‌های سنجش مراجعه کنند.

برچسب ها : سامانه سنجش سلامت سنجش سلامت آمادگی تحصیلی