شماره خبر : 20091
منتشر شده در مورخ : ۸ خرداد ۱۴۰۲
ساعت : 10:30
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری: هتل شرکت ایرانگردی و جهانگردی میزبان بازنشستگان در مشهد است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری: هتل شرکت ایرانگردی و جهانگردی میزبان بازنشستگان در مشهد است

 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی هتل مناسبی را در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) در اختیار گرفته، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این هتل از ابتدای تابستان میزبان بازنشستگان در شهر مشهد مقدس خواهد بود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از صندوق بازنشستگی کشوری، نعمت‌الله ترکی افزود: برای سال‌های متمادی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی مرکز اقامتی در مشهد مقدس نداشت و این موضوع خدمت‌رسانی به بازنشستگان برای سفر به مشهد را با مشکل روبرو کرده و هزینه سفر به شهر مقدس را بالا برده بود.

وی این اقدام را در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به بازنشستگان و اجرای دستور رئیس جمهور مبنی بر لزوم فراهم کردن امکان سفر ارزان برای هموطنان اعلام کرد و اظهار داشت: به شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی ابلاغ شد که تدبیر لازم برای تسهیل و قسطی شدن هزینه سفر را هم در دستور کار قرار دهد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام اینکه طرح‌های تقسیطی و تخفیفی برای تامین هزینه سفرها درنظر گرفته خواهد شد، گفت: تعمیم گردشگری و سفر ارزان برای بازنشستگان در زنجیره خدماتی شرکت ایرانگردی و جهانگردی در کل کشور، اقدامی ارزشمند در راستای خدمات گردشگری و عملیاتی شدن برنامه‌های دولت مردمی در این راستا است.

صندوق بازنشستگی کشوری با یک میلیون و ۶۳۰ هزار بازنشسته و حدود یک میلیون وظیفه‌بگیر به عنوان دومین صندوق بزرگ بیمه‌ای در کشور فعالیت دارد.

 

برچسب ها : نعمت الله ترکی صندوق بازنشستگی کشوری مشهد مقدس بازنشستگان شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی