شماره خبر : 20124
منتشر شده در مورخ : ۹ خرداد ۱۴۰۲
ساعت : 10:30
حسینی: لایحه برنامه هفتم ۲۱ خرداد تقدیم مجلس می شود

حسینی: لایحه برنامه هفتم ۲۱ خرداد تقدیم مجلس می شود

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه برنامه هفتم روز گذشته نهایی شد، اما به دلیل دریافت نامه رئیس مجلس و بررسی نکات مد نظر وی در خصوص برنامه هفتم، این لایحه ۲۱ خرداد تقدیم مجلس می‌شود. ­

لایحه برنامه هفتم ۲۱ خرداد تقدیم مجلس می شود­سید محمد حسینی ­در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ در خصوص زمان ارائه لایحه برنامه هفتم از سوی دولت به مجلس تصریح کرد: روز گذشته جلسه فوق‌العاده دولت به منظور بررسی نهایی برنامه لایحه برنامه هفتم برگزار شد و این لایحه در این جلسه نهایی شد.

وی افزود: قرار بود امروز رئیس جمهور برای تقدیم و ارائه لایحه برنامه هفتم و در کنارش دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس برود، اما اواخر جلسه روز گذشته، نامه‌ای از آقای قالیباف، رئیس مجلس خطاب به رهبر انقلاب به دست ما رسید که ملاحظاتی درباره برنامه هفتم داشتند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور هم تاکید کردند که موارد  مورد نظر آقای قالیباف در این نامه بررسی و در صورت لزوم به برنامه هفتم اضافه شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که دولت روز گذشته فرصتی برای اعمال اصلاحات احتمالی نداشت، قرار شد در جلسه فردای دولت (چهارشنبه) نکات مورد نظر رئیس مجلس بررسی و در صورت لزوم به برنامه اضافه شود.

حسینی گفت: بنابراین لایحه برنامه هفتم در اولین جلسه بعد از جلسه علنی امروز یعنی ۲۱ خرداد ماه به مجلس تقدیم خواهد شد.

وی افزود به همین جهت امروز رئیس جمهور به مجلس نمی‌رود و آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزرا وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی در مجلس همراهی خواهند کرد.

برچسب ها : حسینی لایحه برنامه هفتم ۲۱ خرداد معاون پارلمانی رئیس جمهور