شماره خبر : 20164
منتشر شده در مورخ : ۹ خرداد ۱۴۰۲
ساعت : 15:29
افتتاح کوره ۴ خط تولید واحد یک شرکت کربن ایران

افتتاح کوره ۴ خط تولید واحد یک شرکت کربن ایران

 

آیین افتتاح کوره ۴ خط تولید واحد یک شرکت کربن ایران با حضور سرپرست فرمانداری اهواز و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان ،  مدیرکل صنعت و معدن، تجارت خوزستان با بیان اینکه این پروژه ۳۸ روز زودتر از موعد زمانبندی شده به بهره برداری رسید گفت : یکی از اولویت‌های ما حمایت از پروژه‌هایی است که امکان افزایش تولید و ظرفیت را دارند.

افتتاح کوره ۴ خط تولید واحد یک شرکت کربن ایران

حمید رضا فلاح افزود : بی شک دوام و بقای شرکت‌های بزرگی نظیر شرکت کربن ایران نیاز به بازار جهانی دارد به همین جهت توسعه بخش صادرات را باید تقویت کنند و ما نیز در این زمینه در کنار این مجموعه هستیم.

وی تصریح کرد: خوزستان در زمینه صادرات ظرفیت بالایی دارد اکنون سه اتاق بازرگانی فعال داریم و باید به خوبی استفاده کنیم تا بتوانیم با بهبود وضعیت اقتصادی استان سهیم باشیم.

حجت الله برامکی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در این آیین گفت: پروژه‌ای که امروز به بهره برداری رسید بی شک صرف فعل توانستن در تولید کربن ایران است که در نوع خود ارزشمند و دستاورد بزرگی است.

وی افزود: همین که شرکت‌های داخلی به این باور رسیده‌اند که خود می‌توانند تولید کرده و چرخه اقتصاد را به حرکت دراورده و توسعه دهند، یکی از بزرگترین دستاورد‌های این نظام به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی گفت: ایجاد ری‌اکتور کار آسانی نیست و نشان دهنده وجود دانش و توانمندی متخصصان این مجموعه است و امید است بتوانیم کار‌های بزرگتری را در داخل شاهد باشیم.

همچنین کریمی مدیرعامل شرکت کربن ایران گفت: این پروژه کربن در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب در راستای رشد تولید و مهار تورم بود که از ابتدای سال تصمیمات برای اجرای آن گرفته شد و با دستان توانمند پرسنل این مجموعه هدف‌گذاری و اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: با پیش بینی‌هایی که در ابتدای کار شده بود این پروژه در صورت برون سپاری حدود ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت، اما با توجه به تلاش‌های پرسنل خدوم و زحمتکش این مجموعه توانستیم با اعتبار کمتری این پروژه را به بهره برداری برسانیم و امید است این توانایی، تخصص و تلاش‌های پرسنل توانمند این شرکت نادیده گرفته نشود.

کریمی بیان کرد: در زمینه طبقه بندی مشاغل و رفاهیات بیشتر پرسنل تلاشگر این مجموعه در اردیبهشت ماه اقدامات خوبی صورت دادیم و همواره نیز تمام سعی ما بر این است تا سال به سال بر خدمات رفاهی پرسنل بیفزاییم تا به نوعی قدردان زحمات و تلاش‌های آن‌ها باشیم.

برچسب ها : شرکت کربن ایران افتتاح کوره ۴ خط تولید واحد یک شرکت کربن ایران خوزستان