شماره خبر : 20583
منتشر شده در مورخ : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
ساعت : 11:31
به هنرمندان صنایع دستی منطقه آزاد اروند تسهیلات داده می‌شود

به هنرمندان صنایع دستی منطقه آزاد اروند تسهیلات داده می‌شود

 

 مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی منطقه آزاد اروند از اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به تولیدکنندگان صنایع صنایع دستی این منطقه خبر داد.

سیدمحمد سیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این تسهیلات براساس تفاهم‌نامه منعقد شده با شرکت تعاونی «مهد هنر اکسین اروند» و با هدف توسعه کارآفرینی و اشتغال‌زایی هنرمندان صنایع دستی اعطا می‌شود.

او با بیان اینکه گسترش فرهنگ همکاری میان سازمان منطقه آزاد اروند و هنرمندان صنایع دستی و هنری سطح منطقه بسیار مهم است تاکید کرد: هدف اصلی پررنگ کردن نقش و اثر فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در ایجاد اشتغال است.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی منطقه آزاد اروند ادامه داد: همچنین این تفاهم‌نامه با هدف اعتلای مسؤولیت‌پذیری نسبت به هنرمندان منطقه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان منطقه آزاد اروند بین طرفین منعقد شد.

سیدی بیان کرد: توسعه و ترویج صنایع دستی و هنری منطقه، مشارکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، اعطای تسهیلات و نظارت بر کلیه کارگاه‌های صنایع دستی و هنری منطقه آزاد اروند از جمله مفاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت تعاونی «مهد هنر اکسین اروند» است.

 

برچسب ها : تسهيلات صنایع‌دستی منطقه آزاد اروند خوزستان