شماره خبر : 20592
منتشر شده در مورخ : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
ساعت : 12:33
دستگاه لیزر CO ۲ در بیمارستان امام خمینی اهواز راه‌اندازی شد

دستگاه لیزر CO ۲ در بیمارستان امام خمینی اهواز راه‌اندازی شد

 

رئیس مرکز درمانی، آموزشی و پژوهشی امام خمینی اهواز گفت: یک دستگاه لیزر CO ۲ به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال برای گروه پوست این مرکز خریداری و راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، احمدرضا مهتدی گفت: بخش درمان بیماران پوستی بیمارستان امام خمینی اهواز تنها بخش پوست در خوزستان است که بیماران از سراسر استان به منظور درمان بیماری خود به این بخش مراجعه می‌کنند.دستگاه لیزر CO ۲ در بیمارستان امام خمینی اهواز راه‌اندازی شد

وی افزود: با توجه به اینکه این بخش بار بیماران یک استان را به دوش می‌کشد، بروز کردن تجهیزات پزشکی آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل یک دستگاه لیزر CO ۲ به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال برای گروه پوست این مرکز خریداری و راه اندازی شد.

مهتدی می‌گوید: پارسال نیز ۲ دستگاه پزشکی با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای گروه پوست این مرکز خریداری شده بود.

به گفته رئیس مرکز درمانی، آموزشی و پژوهشی امام خمینی اهواز؛ این دستگاه در ترمیم اسکار‌های سوختگی، اسکار‌های آکنه، اسکار محل اعمال جراحی و برداشتن انواع ضایعه‌های پوستی و برش‌های جراحی کاربرد دارد و همچنین در ارتقای برنامه‌های آموزشی دستیاری نیز بسیار تاثیرگذار است.

برچسب ها : دستگاه لیزر CO ۲ بیمارستان امام خمینی اهواز دستگاه لیزر