شماره خبر : 21037
منتشر شده در مورخ : ۷ تیر ۱۴۰۲
ساعت : 12:46
تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه تولید در شرکت نفت و گاز مارون

تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه تولید در شرکت نفت و گاز مارون

 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون : ۱۰۰ درصد برنامه تولید شرکت در بهار امسال تحقق یافته است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان ، قباد ناصری با بیان اینکه پایداری تولید منوط به اتمام طرح های در دست اقدام است، گفت : میزان تولید نفت در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در سه ماه اول امسال به صورت صد درصدی محقق شده است.

تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه تولید در شرکت نفت و گاز مارون

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون افزود : روند پیشرفت پروژه‌های شرکت با وجود شرایط اقلیمی و محدودیت‌ها، به همت کارکنان سازمان خوب پیش می‌رود و در زمان برنامه‌ریزی‌شده به بهره‌برداری می‌رسند.

وی طرح های احداث پل بتنی رودگذر برای عبور خطوط لوله انتقال کریدور رامشیر، برج هیدروژن سولفوره‌زدا در واحد بهره‌برداری مارون ۵، نمک‌گیر‌های واحد نمک‌زدایی مارون ۵ و عملیات احداث و ایمن‌سازی خطوط لوله هدر تزریق گاز مارون را از پروژه‌های هدف در بازدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون برشمرد.

علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تأکید بر سرعت‌بخشی و اهتمام نسبت به اجرای پروژه‌هایی که بر محیط زیست و امنیت مناطق همجوار تأسیسات فرآیندی تأثیر مثبت می‌گذارند، گفت: با عزم و اراده‌ای که در مدیران نفت وجود دارد، خوشبختانه طرح‌ها و پروژه‌های فنی و عمرانی با سرعت بسیار مطلوبی در حال اجراست که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال بتوان به اهداف بسیار مهمی دست یافت.

وی همچنین از تأسیسات فرآیندی مجتمع صنعتی شماره ۴ مارون و دکل حفاری ۱۱۷ شرکت حفاری شمال در حوزه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون بازدید کرد.

برچسب ها : شرکت نفت و گاز مارون نفت و گاز شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب