شماره خبر : 21147
منتشر شده در مورخ : ۱۱ تیر ۱۴۰۲
ساعت : 13:21
قطع برق ۱۰ بانک بد مصرف در خوزستان

قطع برق ۱۰ بانک بد مصرف در خوزستان

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان : به دلیل نادیده گرفتن تذکرات و هشدار‌های این شرکت، برق ۱۰ شعبه بانکی خوزستان قطع شد.

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان ، علی خدری با اشاره به مصوبه هیئت وزیران در خصوص ضرورت کاهش مصرف برق و پایش مستمر مصرف برق دستگاه‌های اجرایی گفت:برای گذر از پیک بار سال ۱۴۰۲ به منظور تامین برق پایدار تمامی مشترکان، برنامه‌هایی در راستای مدیریت مصرف از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر اجرایی شده که در این زمینه شاهد همکاری خوبی را توسط دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های غیردولتی و عمومی هستیم.

قطع برق ۱۰ بانک بد مصرف در خوزستان

وی با بیان اینکه در این بین تعداد محدودی از این دستگاه ها، مصوبه مذکور را رعایت نکرده و تذکرات (شفاهی و کتبی) شرکت توزیع نیروی برق خوزستان را نیز نادیده گرفتند ادامه داد: این شرایط باعث شد که در نهایت برق برخی از مشترکان پرمصرف قطع شود.

خدری با اشاره به قطعی برق ۱۰ شعبه بانکی از شهرستان‌های هندیجان، دزفول، شوشتر، رامهرمز، عبدالخان، باغملک و ایذه تصریح کرد: این شعب بانکی، افزایش ۶۰ درصدی مصرف نسبت به سال ۱۴۰۰ داشتند و در روز‌های آینده نیز فهرست مشترکان بدمصرف که از حد مصرف تجاوز داشته و مصوبات کاهش مصرف را اجرایی نکردند نیز به صورت عمومی منتشر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تاکیدکرد: نهاد‌ها و ادارات دولتی موظف هستند در ساعات کاری، کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق و پس از پایان ساعت کار، کاهش ۶۰ درصدی داشته باشند و حتما در ساعات اوج بار از مولد‌های اضطراری استفاده کنند، زیرا این مولدها، یکی از راه‌های صرفه جویی در مصرف انرژی ادارات مخصوصا در ساعات اوج بار است.

در روز ۳۱ خردادماه امسال، شرکت توزیع نیروی برق استان از قطع برق ۱۵ اشتراک اداری پرمصرف در استان خوزستان خبر داده بود.

برچسب ها : قطع برق برق خوزستان