شماره خبر : 21164
منتشر شده در مورخ : ۱۲ تیر ۱۴۰۲
ساعت : 9:43
پویش به عشق علی (ع) همزمان با دهه امامت و ولایت در خوزستان

پویش به عشق علی (ع) همزمان با دهه امامت و ولایت در خوزستان

 

پویش به عشق علی (ع) از عید قربان تا عید غدیر همزمان با دهه امامت و ولایت با همکاری صدای رسانه ملی در خوزستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی ره استان خوزستان گفت : پویش مردمی «به عشق علی (ع)» با هدف ثبت نام از خیرین برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان همزمان با دهه امامت و ولایت اجرا می‌شود.

پویش به عشق علی (ع) همزمان با دهه امامت و ولایت در خوزستان

حافظ منصوری خاطرنشان کرد: علاوه بر این پویش ملی که با مشارکت رادیو برگزار می‌شود و هموطنان می‌توانند با نیت "نذر قربانی" و "اطعام نیازمندان" ویژه عید غدیر با شماره گیری کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* در این طرح شرکت کنند.

وی گفت : در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقلی در حد توان متقبل می‌شوند.

منصوری افزود : مردم در این ایام می‌توانند به نیت امیرالمؤمنین مولا علی (ع) به انجام امور خیر اهتمام داشته باشند، تصریح کرد: اطعام روز عید غدیر خم بسیار مورد سفارش قرار گرفته است و یکی از امور خیر که می‌تواند در این ایام مورد توجه قرار گیرد اطعام مردم به ویژه نیازمندان است.

وی با بیان اینکه حامیان ایتام و محسنین می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به شماره کارت فرزند معنوی‌شان ماهیانه واریز کنند، ادامه داد: کمیته امداد استان ۲۹ هزار کودک را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کند.

منصوری گفت: مردم خیّر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* می‌توانند واریز کمک‌های نقدی خود برای ایتام و محسنین عام را انجام دهند یا با مراجعه به ادارات و مراکز نیکوکاری حمایت ایتام تحت کمیته امداد استان را عهده دار و با واریز مستقیم کمک‌های خود به حساب فرزند معنوی خود از ثواب و برکات این عمل خیر بهره‌مند شوند.

وی از مردم نوع‌دوست و نیکوکاران درخواست کرد با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir، ارسال عدد ۱ به ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ با انتخاب فرزندان معنوی در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌های مادی و معنوی خود از ایتام حمایت کنند.

برچسب ها : پویش به عشق علی (ع) دهه امامت و ولایت خوزستان