شماره خبر : 21246
منتشر شده در مورخ : ۱۴ تیر ۱۴۰۲
ساعت : 10:42
ولیمه مهربانی، پویشی برای رفع مشکلات خانواده‌های دارای معلول

ولیمه مهربانی، پویشی برای رفع مشکلات خانواده‌های دارای معلول

 

مدیر کل بهزیستی خوزستان از آغاز پویش "ولیمه مهربانی" همزمان با سراسر کشور برای حل مسائل خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول و بیشتر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، مهران کریمیان به اعزام زائران خانه خدا برای انجام مناسک حج تمتع اشاره کرد و گفت: باهدف فرهنگ سازی و حل مسائل خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول و بیشتر از جمله؛ تامین مسکن، تجهیزات کمک توانبخشی، هزینه‌های درمانی و...، طرح جایگزین کردن مشارکت‌های خیر به جای هزینه‌های حین و بعد سفر شامل؛ تامین خرید سوغات، مراسم ولیمه و... با عنوان ولیمه مهربانی اجرا شد.ولیمه مهربانی، پویشی برای رفع مشکلات خانواده‌های دارای معلول
 
وی با اشاره به ارتباط و تعامل مدیران کاروان‌ها با زوار خانه خدا در رابطه با اهداف طرح ولیمه مهربانی، افزود: بهزیستی خوزستان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی حجاج و نیکوکاران از طریق شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴ به نام هدایای خاص مشارکت‌های مردمی نزد بانک مرکزی و کد دستوری #۲۲۲۵۰*۶۶۵۵ * است.
 
کریمیان با تشکر از خیرین و نیکوکاران، ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن‌های، ۰۶۱۳۳۷۹۱۳۴۴، ۰۶۱۳۲۲۹۶۰۳۹ و یا شماره موبایل ۰۹۱۶۳۴۵۶۵۴۲ مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان تماس بگیرند.

برچسب ها : خانواده‌های دارای معلول افراد معلول معلولیت