شماره خبر : 21269
منتشر شده در مورخ : ۱۴ تیر ۱۴۰۲
ساعت : 14:3
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز: ساختمان‌های اداری ناایمن اهواز معرفی می‌شوند

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز: ساختمان‌های اداری ناایمن اهواز معرفی می‌شوند

 رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با توجه به قدمت بالای برخی ساختمان‌های اداری، برنامه‌ریزی برای بازدید از همه ساختمان‌های اداری و ارائه دستورالعمل‌های لازم به آن‌ها در حال انجام است و در حال حاضر نامه‌نگاری در خصوص تشکیل پرونده و بازدید از ۸۶ ساختمان اداری انجام شده است.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت ایمنی ساختمان‌های اداری شهر اهواز در برابر حریق اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم حوادث منجر به آتش‌سوزی بر اثر گرمای هوا و فرسودگی برخی از ساختمان‌ها نسبت به پایداری در برابر حریق و وضعیت تجهیزات برقی، اخطاریه‌هایی در این خصوص صادر شده است تا برای رفع مشکل در کمترین زمان اقدام کنند.

وی افزود: برای ۱۳ ساختمان اداری ناایمن از نظر حریق، اخطاریه صادر شده است تا نسبت به رفع نواقص اقدام کنند. عمده مشکلات این ساختمان‌ها نداشتن یا فرسوده بودن سیستم اعلام حریق بوده است.
 
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: پایش ساختمان‌های اداری و تجاری ناایمن با نظارت معاونت عمرانی استانداری خوزستان در حال انجام است و تا یکی دو ماه آینده، ساختمان‌های دارای شرایط حاد اعلام خواهند شد.

 

برچسب ها : رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز ساختمان‌های اداری ناایمن اهواز شهرداری اهواز