پاسخگویی سامانه ۱۴۱ خوزستان به بیش از ۶۶ هزار تماس تلفنی
معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان از پاسخگویی سامانه ۱۴۱ استان به ۶۶ هزار تماس تلفنی در ۳ ماه اخیر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، لاله صاحبی بزاز گفت: در ۳ ماه نخست امسال ۶۶ هزار و ۵۵۷ تماس با سامانه ۱۴۱ استان صورت گرفت که از این تعداد به بیش از ۵ هزار تماس از سوی کاربران پاسخ داده شد.
وی افزود: برخی از تماسها برای کسب اطلاع از وضعیت جادهها و سایر اطلاعات مورد نیاز تردد همچنین ثبت انتقاد و پیشنهاد در ۲ بخش حمل و نقل و راهداری، به کاربر وصل میشوند که این شکایتها پس از ثبت مورد پیگیری قرار میگیرند.
صاحبی بزاز ادامه داد: با توجه به اینکه برخی اطلاعات مورد نیاز کاربران جادهای از جمله آخرین وضعیت راهها در شرایط آب و هوایی نامناسب، انسداد محورها و آخرین وضعیت محورهای دارای کارگاه فعال راهداری هر ۲ ساعت در سامانه ۱۴۱ استان بروزرسانی میشوند، تعدادی از تماس گیرندگان پاسخ سوالات خود را از طریق تلفن گویا دریافت میکنند.
برچسب ها : سامانه ۱۴۱ سامانه ۱۴۱ خوزستان تماس تلفنی
- راوی گفت: استاندار خوزستان از بخشنامه وزارت کشور برای استفاده از نیروهای درون سازمانی در انتصاب ها استقبال کند
- راوی گفت: آقای استاندار! ثابت کنید با کسی تعارف ندارید و با کم کاری ها برخورد قاطع می کنید
- راوی گفت: استاندار پاسخگوئیها را به روابط عمومی واگذار کند
- راوی گفت: استاندار خوزستان از اختیارات ویژه به نفع استان و مردم استفاده کند
- راوی گفت: استاندار خوزستان از بخشنامه وزارت کشور برای استفاده از نیروهای درون سازمانی در انتصاب ها استقبال کند
- راوی گفت: آقای استاندار! ثابت کنید با کسی تعارف ندارید و با کم کاری ها برخورد قاطع می کنید
- راوی گفت: استاندار پاسخگوئیها را به روابط عمومی واگذار کند
- راوی گفت: استاندار خوزستان از اختیارات ویژه به نفع استان و مردم استفاده کند