شماره خبر : 21633
منتشر شده در مورخ : ۲۶ تیر ۱۴۰۲
ساعت : 10:56
قرارداد واگذاری زمینِ‌ راکد در شهرک‌های صنعتی خوزستان فسخ می‌شود

قرارداد واگذاری زمینِ‌ راکد در شهرک‌های صنعتی خوزستان فسخ می‌شود

 

 مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان بر فسخ قرارداد واگذاری زمین‌های راکد در شهرک های صنعتی استان تاکیدکرد و گفت: طرف‌های قرارداد دارای چنین اراضی که برای راه اندازی واحدهای صنعتی تاکنون اقدامی نکرده باید در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف این زمین ها اقدام کنند.

به گزارش ایرنا علی مهدی پور روز یکشنبه در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی اهواز ضمن تاکید بر تعیین تکلیف اراضی واگذار شده بیان کرد: طرف‌های قرارداد نسبت به ایجاد کسب و کار اقدام یا قرارداد خود را فسخ کنند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ادامه داد: اصلی‌ترین دغدغه و چالش پیش روی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان نبود زمین کافی برای توسعه یا ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید است به همین دلیل تعیین تکلیف اراضی راکد با جدیت در حال پیگیری است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی با مشکل زمین برای واگذاری به متقاضیان روبه رو است است تصریح‌کرد: اولویت اصلی واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی، راه اندازی کسب و کار و ایجاد کارگاه‌های تولیدی است.

مهدی پور در ادامه با اشاره به اینکه پارسال بیش از ۳۳۸ قرارداد واگذاری اراضی در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان فسخ شد اظهار کرد: متقاضیانی که زمین های خریداری شده را راکد نگه دارند و به هر دلیل در موعد مقرر نسبت به ساخت و ساز اقدام نکنند طبق دستورالعمل و دفترچه قرارداد حق بهره برداری، شهرک‌های صنعتی با آنان برخورد و قرار داد آنها فسخ خواهد شد.

وی اضافه کرد: زمین در شهرک های صنعتی به صنعتگران و سرمایه گذاران واقعی واگذار می‌شود تا ضمن رشد تولید زمینه برای اشتغال زایی و رفع بیکاری در استان فراهم شود.

۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی در خوزستان وجود دارد.

برچسب ها : رونق تولید سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تولید داخلی