شماره خبر : 21820
منتشر شده در مورخ : ۳۱ تیر ۱۴۰۲
ساعت : 16:19
انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری خوزستان

انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری خوزستان

 

آئین معارفه مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری خوزستان با حضور استاندار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان ، علی اکبر حسینی محراب امروز شنبه در آئین معارفه مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری خوزستان با بیان اینکه روابط عمومی پل پیوند مردم و مسئولان است، گفت: از رسالت‌های روابط عمومی‌ها این است که ضمن بهره‌مندی از تکنیک‌های روز نیز بازتاب‌های جامعه را دریافت کرده و به مدیران منتقل کنند.

انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری خوزستان

وی افزود: یک روابط عمومی فعال نیاز‌های جامعه را شناسایی و متناسب با آن اطلاع رسانی می‌کند و اگر تکنیک‌های معرفی اخبار و ارتباط با جامعه را نداشته باشد، مدیران در مسیر درستی قرار نمی‌گیرند.

استاندار خوزستان بیان کرد: روابط عمومی‌ها مسئول معرفی اقدامات و دستاورد‌های سازمان‌ها هستند و نباید تبلیغات آن‌ها به شکل فرد محور باشد چرا که این شکل از اطلاع رسانی بی تأثیر است.

حسینی محراب ادامه داد: در انقلاب اسلامی ما صرفاً روش‌های صادقانه و سالم مشروعیت دارد و هرگز نباید برای اهداف خود به تکنیک‌های باطل و شیطانی متوسل شویم.

در این آئین از تلاش‌های «مهدی طرفی» مدیرکل پیشین روابط عمومی استانداری قدردانی شد و «امیر طرفیانی» به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری معارفه شد.

طرفیانی پیش از این دبیر شورای فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران، مشاور فرهنگی، رسانه و ورزشی مدیرعامل و دبیر شورای عالی فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران، جانشین مدیرعامل در ستاد صیانت و حقوق شهروندی، مدیر رسانه‌ای و سوابقی در زمینه مستندسازی بوده است.

برچسب ها : استانداری خوزستان روابط عمومی استانداری خوزستان خوزستان