شماره خبر : 21923
منتشر شده در مورخ : ۲ مرداد ۱۴۰۲
ساعت : 22:32
بیانیه خانه مطبوعات خوزستان در محکومیت هتک حرمت به قرآن و قرآن سوزی در سوئد

بیانیه خانه مطبوعات خوزستان در محکومیت هتک حرمت به قرآن و قرآن سوزی در سوئد



بسم الله الرحمن الرحیم

اهانت به قرآن نشانه افول تمدن غرب و رسوایی مدعیان آزادی بیان است 

«وَ قَدْ نَزَّلَ عَلَیْکُمْ فِی الْکِتابِ أَنْ إِذا سَمِعْتُمْ آیاتِ اللَّهِ یُکْفَرُ بِها وَ یُسْتَهْزَأُ بِها فَلا تَقْعُدُوا مَعَهُمْ حَتَّى یَخُوضُوا فی‏ حَدیثٍ غَیْرِهِ إِنَّکُمْ إِذاً مِثْلُهُم.
قرآن کتاب آسمانی بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان و معجزه ای الهی است که هیچگاه هیچ همانندی در دنیا نداشته و ندارد و سندی غیرقابل انکار بر وجود خداوند متعال است. کتابی که هیچگاه تمام نمی شود و راه هدایت بشر است و برای سعادت بشر نازل شده و هیچ کتابی مثل آن نیست. معجزه جاوید پیامبر نور و رحمت که حتی برای دشمنش دعا می کرد. اما این روزها دنیای غرب که همواره به دروغ دم از دموکراسی و حقوق بشر و انسانیت و احترام به حقوق انسان ها و آزادی بیان می زند به نام این ارزش والای انسانی و زیر پوشش و نقاب آزادی بیان اجازه شنیع ترین و پلیدترین اعمال را می‌دهد. و این اوج توحش و فاجعه ای انسانی برای تمدن غرب و مدعیان آزادی بیان دروغین و لکه ای ننگ بر دامن ناپاک اروپا و دنیای متوحش غرب است. بار دیگر غرب وحشی چهره زشت خود را نشان داد و با توهین به کتاب آسمانی میلیاردها مسلمان و آزاده ماهیت ‌پلید خود را آشکار ساخت. 
خانه مطبوعات خوزستان به نمایندگی از جامعه شریف رسانه ای استان ضمن ابراز انزجار شدید از توهین دوباره به ساحت مقدس قرآن کریم این معجزه پیامبر اسلام است عمل شنیع را به شدت محکوم می کند و خواستار برخورد با عاملان اهانت به قرآن به شکلی قاطع است تا دیگر هیچ کس حتی فکر اهانت به قرآن و مقدسات مسلمانان را به خود راه ندهد.

خانه مطبوعات خوزستان

برچسب ها : مطبوعات خوزستان بیانیه خانه مطبوعات خوزستان