معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان: با اعتبارات قطرهچکانی، تکمیل جاده شوشتر - دزفول ۶ سال طول میکشد
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با تشریح آخرین وضعیت محور شوشتر – دزفول به عنوان یکی از کریدورهای ملی مهم در خوزستان گفت: برای تکمیل و چهار خطه شدن کل محور شوشتر به دزفول حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و با اعتبارات قطره چکانی نمیتوان آن را تکمیل کرد و باید برای تکمیل آن ۵ تا ۶ سال منتظر ماند.
رحمان بهرامی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت محور شوشتر – دزفول اظهار کرد: این محور یکی از کریدورهای ملی است که از محل اعتبارات ملی مناقصات آن در حال برگزاری است.
وی افزود: برای چهار خطه شدن این محور مناقصاتی در حال برگزاری است اما گلوگاههایی در این طرح وجود دارد که در صورت حل مشکلات این گلوگاهها، شاهد چهارخطه شدن کل محور خواهیم بود.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از سمت ملاثانی تا شوشتر ۴ کیلومتر از این محور باقی مانده است که باید چهار خطه شود و همچنین ۴ کیلومتر دیگر از این مسیر با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در حال چهارخطه شدن است.
بهرامی عنوان کرد: پل گرگر یکی از گلوگاههای این محور است که مطالعات آن در حال تکمیل است و به زودی به مناقصه خواهد رفت. پس از تکمیل این پل کل محور از ملاثانی تا شوشتر به صورت چهارخطه خواهد شد.
وی با بیان اینکه از شوشتر تا دزفول نیز در حدود ۳۰ کیلومتر از طریق پیمانکار در حال انجام کار است، ادامه داد: البته مشکلات و معارضانی در این مسیر وجود دارد که در حال رفع این معارضان هستیم. از این ۳۰ کیلومتر حدود ۱۲ کیلومتر رفع معارض شده و پیمانکار در حال انجام کار است و بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای تکمیل و چهار خطه شدن کل محور شوشتر به دزفول حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است.
بهرامی بیان کرد: این محور یکی از محورهای شریانی و مهم استان و البته یک محور حادثه خیز است و با اعتبارات قطره چکانی نمیتوان آن را تکمیل کرد و باید برای تکمیل آن ۵ تا ۶ سال منتظر ماند.
وی خاطرنشان کرد: باید کمک و اعتبار ویژه ای برای تکمیل این محور انجام شود تا شاهد چهارخطه شدن مسیر و همچنین ارتقای سطح ایمنی این محور باشیم.
برچسب ها : راهسازي اداره راه و شهرسازي جادههای خوزستان خوزستان
- راوی گفت: عوامل وزارت کشور به جای کمک به تسریع پروژه قطار شهری، سنگ لای چرخ می گذارند
- راوی گفت: حاشیه هایی از نشست جمع بندی سفر معاون رئیس جمهور به خوزستان/با وجود ادغام بانک آیندگان در بانک ملی و کمبود نیرو، مجوز استخدام نمی دهند
- راوی گفت: خط و نشان های دادستان مرکز خوزستان، امیدی تازه برای برخورد با قصور در کاهش آلودگی هوا/رسیدگی به مطالبه گری کارکنان برق اهواز، مانع از خسارت بار شدن مردم است
- راوی گفت: آزاد شدن تردد خودروهای ایرانی و عراقی در مرز، نیازمند مدیریت چالش ها و تقویت زیرساخت هاست/فشارهای پشت پرده مانع از تعیین تکلیف شورای شهر اهواز است
- حوزه هنری «مژده یوسف» را منتشر کرد؛ سرودهایی در پاسداشت ایثار و شهادت
- بازخوانی نخستین مجموعه تلویزیونی رنگی در ایران/ «سمک عیار» پس از چهار دهه در رادیو نمایش
- اولین همکاری حامد بهداد و شهرام حقیقتدوست در «اردوبهشت»/فیلمی با الهام از ماجرایی جنجالی
- انتشار فراخوان بیستمین جشنواره بینالمللی تئاتر مقاومت
- هشدار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان؛ آتش زدن بقایای گیاهی و مزارع ممنوع است/ متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار میگیرند
- تصویب کاهش پلکانی ۳۵ درصدی عوارض پروانه ساخت در اهواز
- مدیر مرکز آزفا دانشگاه خبرداد: آغاز ثبتنام در مدرسه پاییزه زبان فارسی دانشگاه شهیدچمران اهواز
- در پی تعطیلی مکرر مداس استان انجام میشود؛ برنامهریزی برای تغییر ساعت فعالیت مدارس خوزستان در روزهای آلوده
- فهرست کسبوکارهای خودتنظیمگر؛ گامی نو در ساماندهی رمزارزها
- رئیس اتحادیه صادرات محصولات کشاورزی عنوان کرد: قیمت موز باید بسیار پایین تر باشد/ رانت واردات موز در قبال صادرات سیب!
- شهرکی: ارز دولت برای واردات بنزین تمام شده است/ احتمالا نرخ کارت آزاد جایگاههای سوخت تغییر کند
- اجرای مقررات ملی ساختمان برای تمامی دستگاهها لازمالاجرا است
- راوی گفت: عوامل وزارت کشور به جای کمک به تسریع پروژه قطار شهری، سنگ لای چرخ می گذارند
- راوی گفت: حاشیه هایی از نشست جمع بندی سفر معاون رئیس جمهور به خوزستان/با وجود ادغام بانک آیندگان در بانک ملی و کمبود نیرو، مجوز استخدام نمی دهند
- راوی گفت: خط و نشان های دادستان مرکز خوزستان، امیدی تازه برای برخورد با قصور در کاهش آلودگی هوا/رسیدگی به مطالبه گری کارکنان برق اهواز، مانع از خسارت بار شدن مردم است
- راوی گفت: آزاد شدن تردد خودروهای ایرانی و عراقی در مرز، نیازمند مدیریت چالش ها و تقویت زیرساخت هاست/فشارهای پشت پرده مانع از تعیین تکلیف شورای شهر اهواز است
