شماره خبر : 22678
منتشر شده در مورخ : ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
ساعت : 12:12
اعلام محدودیت‌های ترافیکی محورهای خوزستان در ایام پیاده‌روی اربعین

اعلام محدودیت‌های ترافیکی محورهای خوزستان در ایام پیاده‌روی اربعین

 

 رئیس پلیس راه استان خوزستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای خوزستان در ایام پیاده‌روی اربعین خبر داد.

سرهنگ سعید رحیمی اظهار کرد: به مناسبت اربعین حسینی و به منظور تسهیل تردد زائران، در محورهای خوزستان محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: تردد انواع کامیون، تریلی اتوبوس و مینی‌بوس از محور فرعی الوان (عبدالخان) - بستان و بالعکس از ساعت ۷ صبح روز جمعه (۲۷ مردادماه)، تا ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه (۱۷ شهریورماه) ممنوع است و محور شوش – اهواز - سوسنگرد - بستان به عنوان محور جایگزین معرفی شده است.

رحیمی گفت: تردد انواع اتوبوس نیز از محور ایذه - چهارمحال و بختیاری و برعکس از ساعت ۷:۰۰ صبح روز جمعه (۲۷ مردادماه) تا ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه (۱۷ شهریورماه) ممنوع است و محور لرستان – اندیمشک - اهواز به عنوان جایگزین معرفی شده است.

وی افزود: تردد انواع اتوبوس - کامیون و تریلی از محور اهواز - خرمشهر و بالعکس از ساعت ۷:۰۰ صبح روز جمعه (۲۷ مردادماه) تا ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه (۱۷شهریورماه) ممنوع است و محور اهواز – آبادان - خرمشهر به عنوان جایگزین معرفی شده است.

 

برچسب ها : پیاده‌روی اربعین محدودیت‌های ترافیکی محورهای خوزستان رئیس پلیس راه استان خوزستان محور ایذه - چهارمحال و بختیاری