شماره خبر : 22713
منتشر شده در مورخ : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
ساعت : 12:27
۱۲۰ میلیارد ریال برای تامین تجهیزات هنرستان‌های خوزستان اختصاص یافت

۱۲۰ میلیارد ریال برای تامین تجهیزات هنرستان‌های خوزستان اختصاص یافت


 مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه ارتقای شاخص‌های حوزه مهارت آموزی از برنامه‌های اولویت دار این دستگاه است گفت: در همین راستا ۱۲۰ میلیارد ریال تجهیزات کارگاهی به هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار ودانش َاستان در یک سال اخیر اهدا شده است.
به گزارش ایرنا مسعود حمیدی نژاد امروز جمعه در نشست اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در خوزستان برگزار شد بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که در آموزش و پرورش استان دنبال می‌شود توانمندسازی معلم‌ها برای ارتقاء سطح آموزش در استان است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری طرح اردوهای راهیان پیشرفت در خوزستان افزود: در یک سال اخیر ۱۴۰ هزار دانش آموز و معلم در قالب اردوهای راهیان‌ پیشرفت با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف نظامی، صنعتی و اقتصادی آشنا شدند، این طرح همچنان در استان ادامه دارد.
مقرر شده امسال ۱۵۰ هزار دانش آموز خوزستانی به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه به حوزه تربیت بدنی و سلامت دانش آموزان، بیان کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی سرانه فضای ورزشی دانش آموزی در استان خوزستان به ۴۵ هزار مترمربع افزایش یافته است.
حمیدی نژاد ادامه داد: در حال حاضر مهمترین اولویت این مجموعه بازگشایی هرچه باشکوه‌تر مدارس در مهرماه است.
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: این اجلاس همه ساله برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش برگزار می‌شود، در این جلسه تلاش می‌شود تا ادارات آموزش و پرورش در استان‌ها همسو با وزارتخانه برای اجرای برنامه‌های سند تحول بنیادین هماهنگ شوند.
به گزارش ایرنا، این اجلاس به مدت سه روز در خوزستان با حضور مدیران آموزش و پرورش استان همزمان با کشور برگزار شد.
۴۰۰ هنرستان در خوزستان وجود دارد.
 
 
 
 
 
 
 

 

برچسب ها : هنرستان مدارس خوزستان