شماره خبر : 25741
منتشر شده در مورخ : ۲۸ شهریور ۱۴۰۲
ساعت : 14:54
شرکت هفت تپه مراحل نهایی برای واگذاری قطعی را پشت سر می‌گذارد

شرکت هفت تپه مراحل نهایی برای واگذاری قطعی را پشت سر می‌گذارد

 

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی از برگزاری مجمع عمومی نیشکر هفت تپه و طی کردن مراحل نهایی برای واگذاری قطعی به توسعه نیشکر خوزستان خبر داد.

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: باتوجه به اینکه حسابرسی‌های شرکت نیشکر هفت تپه از ماه‌های قبل آغاز شده و صورت‌های مالی ارائه شده و قرارهست مجمع عمومی شرکت نیشکر هفت تپه در هفته‌های آینده برگزار شود پس از تایید صورت‌های مالی توسط حسابرسی، هفت‌تپه در مرحله قیمت‌گذاری خواهد رفت.

او می‌گوید: بانک ملی در این خصوص به شرکت نیشکر خوزستان تفویض اختیار داده که مجمع را برگزار کند، اما بانک صادرات مخالف تفویض اختیار بود.

کعب عمیر می‌گوید: طی دیداری که با وزیر اقتصاد داشتم گفتم که اگر بانک صادرات پای کار نیاد آن را حذف کنیم و سهام صد در صد نیشکر هفت تپه را به بانک ملی بدهیم که وزیر اقتصاد در این خصوص گفت که باید ۷۰ بانک ملی و ۳۰ بانک صادرات یا حداقل ۸۰ به ۲۰ واگذار شود.

این مقام مسئول ادامه داد: با صحبت‌هایی که با سرپرست بانک صادرات کشور داشتم، متقاعد شدند که برای برگزاری مجمع سالانه به شرکت نیشکر خوزستان تفویض اختیار کنند، که قبلا این کار انجام نمیشد و سازمان ایدرو مجمع را برگزار می‌کرد که اکنون این خبر میتواند خبر بسیار خوبی باشد.

نماینده شوش و کرخه گفت: باتوجه به اینکه حسابرسی‌های شرکت نیشکر هفت تپه از ماه‌های قبل آغاز شده و صورت‌های مالی ارائه شده و قرارهست مجمع عمومی شرکت نیشکر هفت تپه برگزار شود پس از تایید صورت‌های مالی توسط حسابرسی، هفت‌تپه در مرحله قیمت‌گذاری خواهد رفت و ان‌شاءالله پس از قیمت‌گذاری شرکت نیشکر هفت تپه انتقال مالکیت نهایی این شرکت به توسعه نیشکر خوزستان صورت خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان  خوزستان  اهواز

برچسب ها : نیشکر هفته تپه واگذاری خوزستان