شماره خبر : 25958
منتشر شده در مورخ : ۵ مهر ۱۴۰۲
ساعت : 8:14
در قالب طرح جوانی جمعیت؛ ۴۷۵ نفر در خوزستان زمین رایگان دریافت می‌کنند

در قالب طرح جوانی جمعیت؛ ۴۷۵ نفر در خوزستان زمین رایگان دریافت می‌کنند

 

 معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۴۷۵ پلاک زمین رایگان ویژه طرح جوانی جمعیت آماده واگذاری به مشمولان این طرح در استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم آذرسا عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واگذاری زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت استان خوزستان همزمان با فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع)، در بازه زمانی یکم تا هفدهم ربیع الاول تحت عنوان پویش «پیامبر رحمت (ص)» برنامه ریزی شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: در این پویش قرارداد واگذاری زمین به ۴۷۵ نفر از خانوارهای واجد شرایط طرح جوانی جمعیت تحویل می‌شود.

وی عنوان کرد: این تعداد پلاک زمین مربوط به شهرستان‌های اهواز، شیبان، هندیجان و ماهشهر است که در هفته آینده به متقاضیان واجد الشرایط اهدا خواهد شد.

آذرسا افزود: تأمین زمین برای سایر مشمولان این طرح در استان خوزستان با جدیت در حال پیگیری است تا در مراحل بعدی واگذاری به آنان انجام شود.

وی گفت: خانواده‌های واجد شرایط برای ثبت‌نام در طرح مذکور می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

برچسب ها : طرح نهضت ملی مسکن طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده راه و شهرسازی خوزستان