شماره خبر : 26016
منتشر شده در مورخ : ۷ مهر ۱۴۰۲
ساعت : 14:39
رتبه اول کشوری گنجینه آثار دفاع مقدس خوزستان با ۸.۵ میلیونی اثر

رتبه اول کشوری گنجینه آثار دفاع مقدس خوزستان با ۸.۵ میلیونی اثر


مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان: گنجینه آثار دفاع مقدس خوزستان با ۸.۵ میلیونی اثر مختلف رتبه اول کشور را دارد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، سرهنگ ملک پور زارع با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: خوزستان یکی از کامل‌ترین مجموعه اسناد دفاع مقدس شامل؛ دست نوشته‌های رزمندگان، شهدا، تصاویر، زندگی نامه‌ها و... در حدود ۸.۵ میلیون اثر دارد و به عنوان گنجینه دفاع مقدس در سطح کشور رتبه اول را دارا است.
وی با بیان اینکه در حوزه چاپ کتاب و نشر آثار دفاع مقدس، ۱۴ عنوان جلد کتاب در دست نگارش و آماده چاپ هستند که ۱۰ مورد آن در این هفته رونمایی شده است، افزود: عناوین کتاب‌های چاپ شده در حوزه عملیات‌های دفاع مقدس، مصاحبه با خانواده شهدا و خاطرات شهدا، زندگی نامه، کتاب شعر و... است.
سرهنگ پور زارع به فعالیت گسترده مرکز نشر آثار دفاع مقدس سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان در فضای مجازی و تولیداتی در این بخش‌ها اشاره کرد و ادامه داد: بیانات مقام معظم رهبری، وصیت نامه ها، زندگینامه‌ها و. در سطح وسیعی فقط در هفته دفاع مقدس ۵۰۰ مورد تولید محتوا صورت گرفت.
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان می‌گوید: تاکید ما در فضای مجازی باهدف آشنا سازی قشر جوان و نوجوان بنا به اقتضای اینکه وقت زیادی از این قشر در شبکه‌های مجازی و فضا‌هایی از این دست می‌گذرد معطوف شده است، نشست‌هایی هم به منظور آموزش و آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان با دوران دفاع مقدس به صورت نشست با راویان و کارشناسان این حوزه برگزار شده است.
وی اضافه کرد: اعزام ۱۲ نفر از فرماندهان دفاع مقدس به دیدار با مقام معظم رهبری، اجرای رزمایش فرهنگی رهروان شهدا به منظور دیدار و تکریم خانواده شهدا و جانبازان، که دیدار با ۶ هزار و ۵۰۰ خانواده شاهد و ایثارگر در این هفته در حال انجام است، همایش آیه‌های ایثار توسط جامعه زنان همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شده است.
سرهنگ پور زارع تشکیل ۳۱ گروه و کانال در فضای مجازی و فعالیت در حوزه شهدا و دفاع مقدس و تولید محتوا‌های فرهنگی و هنری را از دیگر کار‌های انجام شده در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
 
 
 
 
 

 

برچسب ها : آثار دفاع مقدس خوزستان دفاع مقدس سپاه حضرت ولی عصر (عج)