شماره خبر : 26232
منتشر شده در مورخ : ۱۵ مهر ۱۴۰۲
ساعت : 14:28
اجرای طرح های تسهیل‌گر در همه مناطق اهواز

اجرای طرح های تسهیل‌گر در همه مناطق اهواز

 

رئیس شورای اسلامی‌شهر اهواز :طرح هایی که سبب تسهیل در تردد و ایجاد ارزش افزوده می‌شوند، در همه مناطق اهواز اجرا شوند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان ، سید محمد علی پورموسوی اظهار کرد: بازدید صورت گرفته از طرح های آسفالت نشان از انجام اقدامات زیادی در این حوزه در شهرداری اهواز است، این کار‌ها با نگاه کاربردی و ارزش افزوده صورت گرفته‌اند.

وی افزود: در انجام طرح ها ایراداتی بیشتر در خصوص پیمانکاران طرح ها وجود دارد که با بررسی‌های انجام شده باید این ایرادات برطرف شوند.

 رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در طرح‌های عمرانی اجرا شده اشکالاتی ترافیکی در منطقه پنج در محدوده انتهایی بلوار اکباتان شناسایی شد که با توجه به ایجاد وضعیت نامطلوب باید هرچه سریع‌تر اصلاح شود.

 وی اضافه کرد: برخی از طرح های انجام شده مانند احداث بلوار و کمربندی‌ها، در حوزه طرح های زیرساختی هستند که هم تردد را تسهیل می‌کنند و هم می‌تواند به لحاظ پدافند غیر عامل مشکلات برخی مناطق مانند پردیس را حل کند و به عنوان یک مسیر، ترافیک گذرگاه سه راهی خرمشهر را کمتر کرده و دسترسی به منطقه پنج و پل فولاد را روان کند.

 پور موسوی تصریح کرد: طرح احداث بلوار انتهای فرهنگ شهر در مجاورت خط راه آهن، سبب ایجاد یک ارزش افزوده در منطقه شده است که امیدواریم به سرعت تکمیل و به بهره‌برداری رسیده تا مردم از آن استفاده کنند، چنین کار‌های تسهیل‌گرانه‌ای باید در سایر مناطق نیز انجام شوند.

برچسب ها : اهواز خوزستان رئیس شورای اسلامی‌شهر اهواز