شماره خبر : 26260
منتشر شده در مورخ : ۱۵ مهر ۱۴۰۲
ساعت : 22:8
الحشد الشعبی: پیروزی در سرزمین‌های فلسطین ثمره خون شهید حاج قاسم سلیمانی است

الحشد الشعبی: پیروزی در سرزمین‌های فلسطین ثمره خون شهید حاج قاسم سلیمانی است

 

سازمان الحشد الشعبی عراق با تبریک پیروزی پرافتخار رزمندان مقاومت در فلسطین اشغالی، خون پاک همه شهدا به‌ویژه دو سردار شهید پیروزی (سردار حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید ابومهدی المهندس) را هموار کننده راه این پیروزی‌ها دانست.

به گزارش روز شنبه ایرنا، سازمان الحشد الشعبی عراق در بیانیه ای افزود: پیروزی‌ای که اکنون [در سرزمین های اشغالی فلسطین] به دست می آید حاصل کار طولانی و راه مقدسی است که با خون پاک همه شهدا به‌ویژه دو سردار شهید پیروزی، سردار «حاج قاسم سلیمانی» و سردار «ابومهدی المهندس» که در همه میدان ها و جبهه ها برای حمایت از عدالت و انسانیت در برابر بی عدالتی، ظلم و تجاوز جان خود را فدا کردند، هموار شده است.

الحشد الشعبی در این بیانیه آورده است: پیروزی چشمگیر و باشکوه مقاومتِ دلاور فلسطین که در سپیده دمی فراموش نشدنی لانه های ناامیدی و شرارت صهیونیستی را ویران کرد، دل مؤمنان در اقصی نقاط جهان را گرم کرد. [این سپیده دم] شاهدی بر قدرت و اقتدار فلسطینی‌ها خواهد ماند که به دلیل کمی تعداد تسلیم نشدند و از پیروزی دست نکشیدند بلکه به قول خودشان « طوفان الاقصی» به راه انداختند که صهیونیست ها را در خود فرو برد و ظلم و ستم آنها را تحقیر کرد و قدرت آنها را شکست و بینی آنها را به خاک مالید.

این بیانیه اضافه کرد: عملیات «طوفان الاقصی» پاسخ قاطع و صدای مخالفت با تمامی حملات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و مردم ما در قدس اشغالی است.

الحشد الشعبی افزود: ما در این لحظه تاریخی حمایت کامل خود را از برادران قهرمانِ مقاومت اعلام می کنیم و دستان آنها به گرمی می فشاریم و آنها را به پایداری و استقامت دعوت می کنیم و همچنین از همه مردم و آزادگان جهان می خواهیم که از مردم فلسطین در مساله عدالت و دفاع از سرزمین و مقدساتشان حمایت کنند.

به گزارش ایرنا، به دنبال جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که جنبش حماس ارتش رژیم صهیونیستی را زمینی، دریایی و هوایی غافلگیر کرد.

برچسب ها : آسیای غربی عراق ابومهدی المهندس الحشد الشعبی قاسم سلیمانی فلسطین