شماره خبر : 26323
منتشر شده در مورخ : ۱۷ مهر ۱۴۰۲
ساعت : 12:25
برگزاری نمایشگاه بزرگ و تخصصی تربیت بدنی و ورزش در اهواز

برگزاری نمایشگاه بزرگ و تخصصی تربیت بدنی و ورزش در اهواز

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان : حمایت از تولیدکنندگان داخلی و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه ورزش از اهداف جشنواره عزت و پیشرفت است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان ، حمید بنی تمیم اظهارکرد: نمایشگاه بزرگ و تخصصی تربیت بدنی و ورزش به همت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با عنوان جشنواره  عزت و پیشرفت  به مناسبت هفته تربیت بدنی در اهواز برپا می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه با حضور شرکت‌های دانش بنیان، تخصصی و عمرانی در حوزه ورزش، شرکت‌های تولیدی ورزش، هیات‌های ورزشی، باشگاه‌های خصوصی و دولتی و کلیه کسب و کار‌های فعال در حوزه ورزش از ۲۴ تا ۲۶ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه دستاوردها، خدمات نوین و کیفیت خدمات باشگاه‌های ورزشی، تولید محصولات ایده محور، خلاقانه و دانش بنیان ورزشی، تولید محصولات، دستگاه و سخت افزار ورزشی، شرکت‌های عمرانی تخصصی در حوزه ورزش، دستاورد‌های هیات‌های ورزشی، تولیدات رسانه‌ای حوزه ورزش و کسب و کار‌های ورزشی را از محور‌های برگزاری این جشنواره برشمرد.
وی بیان کرد: با توجه به شعار سال "مهار تورم، رشد تولید "، معرفی برند‌های ایرانی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه ورزش از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
بنی تمیم خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه از برترین‌های تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ورزش و جوانان و نیز فعالان اقتصاد ورزش تجلیل خواهد شد.
وی با بیان این که بسیاری از تولیدکنندگان داخلی در حوزه ورزش محصولات بسیار باکیفیتی عرضه می‌کنند، اظهار کرد: با برگزاری این نمایشگاه‌ها مردم نسبت به تولیدات داخلی بیشتر آگاه می‌شوند که این امر منجر به خرید کالای ایرانی و رشد تولید داخلی خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: همچنین با توجه به این که استان خوزستان یک استان مرزی است با شناسایی و معرفی این ظرفیت‌ها می‌توان بستری فراهم کرد تا تولید کنندگان بتوانند محصولات خود را در بازار‌های خارجی و بین المللی عرضه کنند.
وی در پایان گفت: تولیدکنندگان، شرکت‌ها، رسانه‌ها و همه علاقه‌مندان برای حضور در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با آقای سیاحی، مدیر روابط عمومی اداره کل و دبیر جشنواره با شماره ۰۹۱۶۹۱۶۶۴۵۴ تماس برقرار کنند.

برچسب ها : اهواز تربیت بدنی خوزستان