شماره خبر : 26361
منتشر شده در مورخ : ۱۸ مهر ۱۴۰۲
ساعت : 14:2
جزئیات مصوبه اصلاح اختیار‌های شهردار اهواز

جزئیات مصوبه اصلاح اختیار‌های شهردار اهواز

 

رئیس شورای شهر اهواز جزئیات مصوبه اصلاح اختیار‌های شهردار را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، سید محمدعلی پورموسوی گفت: در صدوسی ویکمین جلسه علنی شورای شهر اهواز کلیات طرح "تقلیل کاهش اختیارات شهردار" با تغییر نام به "اصلاح اختیارات شهردار اهواز" تصویب و مقرر شد جزئیات این طرح در کمیسیون تلفیق بررسی و مشخص شود.

وی افزود: برخی از دوستان عنوان می‌کنند شفافیت در حوزه مالی خوب نبوده است. به ما گفته می‌شود اگر تخلفی در کار شهرداری انجام شده است باید آن را اعلام کنیم، ولی ما اطلاعی نداریم که اعلام دهیم. ما نمی‌گوییم تخلفی انجام شده است بلکه می‌گوییم اطلاعی نداریم.

پورموسوی ادامه داد: نمی‌خواهیم فهرست ترک تشریفات را بخوریم بلکه می‌خواهیم آن را ببینیم، علت اینکه در شهرداری برخی از دوستان یا همه اعضای شورا را نامحرم دانسته‌اند، چیست؟ هر چه را از شهرداری درخواست کرده‌ایم لیست در اختیار ما قرار نداده‌اند.

رئیس شورای شهر اهواز اضافه کرد: با تصویب این طرح کار شورای شهر زیاد می‌شود، اما چیزی قفل نمی‌شود و کار تنها به اندازه یک بار آمدن به شورا طول می‌کشد. قبلا هم این گونه بوده است.

وی با تاکید بر لزوم مشخص کردن اختیارات شهردار در شرایط غیرمترقبه، گفت: اعضای شورای شهر در مورد بحث شفافیت نگرانی دارند، البته این نگرانی مربوط به امروز و دیروز نیست.

پورموسوی افزود: بنابراین به نظر می‌رسد بدون قید ارقام و با تغییر عنوان این طرح به "اصلاح اختیارات شهردار اهواز" به کلیات آن رای داده شود و قید می‌شود که جزئیات این طرح در کمیسیون تلفیق بررسی و مشخص شود.

برچسب ها : شهردار اهواز شهرداری اهواز رئیس شورای شهر اهواز