شماره خبر : 26523
منتشر شده در مورخ : ۲۳ مهر ۱۴۰۲
ساعت : 14:42
ارائه خدمات غربالگری و درمان ناباروری در جهاد دانشگاهی خوزستان

ارائه خدمات غربالگری و درمان ناباروری در جهاد دانشگاهی خوزستان

 

معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از آمادگی این سازمان برای ارائه خدمات غربالگری و درمان ناباروری به هم استانی ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، بهنام قدرتی گفت: سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان سابقه طولانی در ارائه خدمات درمانی مختلف به مردم خوزستان را داشته است و در حوزه درمان ناباروری مرکز درمان ناباروری این سازمان بزرگترین مرکز درمان ناباروری استان است.

وی افزود: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۰ و تکلیف مجلس شورای اسلامی به سازمان جهاد دانشگاهی در رابطه با بحث غربالگری سرطان‌های شایع به ویژه سرطان سینه بانوان، به منظور پرهیز از موازی‌کاری در ارائه خدمات، جلسه‌ای برگزار شد تا با مسئولان علوم پزشکی در بحث همکاری‌های مشترک همفکری شود.  

قدرتی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی زمینه توسعه همکاری‌ها در رابطه با انجام غربالگری‌ها و خدمات درمان ناباروری عنوان کرد.

معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به فراهم شدن سیستم الکترونیک مراکز درمانی جهاد دانشگاهی خوزستان، اضافه کرد: امیدواریم با شناسایی نیاز‌ها در سطح استان بتوانیم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.  

برچسب ها : جهاد دانشگاهی خوزستان خوزستان جهاد دانشگاهی