شماره خبر : 26846
منتشر شده در مورخ : ۶ آبان ۱۴۰۲
ساعت : 14:4
رونمایی از برند اولین فروشگاه زنجیره‌ای ابزار و تجهیزات ساختمانی در کشور

رونمایی از برند اولین فروشگاه زنجیره‌ای ابزار و تجهیزات ساختمانی در کشور

 

در نخستین نمایشگاه تخصصی ابزار در خوزستان از برند اولین فروشگاه زنجیره‌ای ابزارآلات و تجهیزات ساختمانی در کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان ، عضو هیات مدیره انجمن مدیریت کسب و کار ایران در نخستین نمایشگاه تخصصی ابزار در خوزستان گفت : چشم‌انداز برند "کارکم" را بهبود تجربه مشتریان برای آسان انجام دادن کار‌ها از طریق فراهم آوردن محیطی متمایز برای انجام خریدی متفاوت با مشارکت تمامی عرضه‌کنندگان ابزارآلات، یراق آلات و تجهیزات ساختمانی در ایران است.

مالکی همچنین با اشاره به آغاز فروش اقساطی ابزارآلات در خوزستان با مشارکت بانک ملی ایران در این فروشگاه‌ها افزود : افرادی که دارای مغازه بالای ۲۰ متر مربع در شهر‌های استان خوزستان هستند می‌توانند متقاضی راه‌اندازی فروشگاه ابزار، یراق آلات و تجهیزات ساختمانی "کارکم" باشند.

در ادامه این مراسم سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز برای تشکیل نمایشگاه ابزارآلات کشور ایران در شهر بصره عراق اعلام آمادگی کرد و گفت: بازار عراق یک بازار جذاب بوده و می‌توان روی صادرات محصولات ابزاری به این کشور با مشارکت برند‌ها اهتمام ویژه داشت.

وی با اشاره به ظرفیت بالای استان خوزستان در تولید محصول، از برند‌های برتر ابزارآلات ایران دعوت کرد تا در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی این استان به تولید ابزار مبادرت ورزند.

برچسب ها : فروشگاه زنجیره‌ای ابزار و تجهیزات ساختمانی در کشور فروشگاه زنجیره‌ای ابزار و تجهیزات ساختمانی خوزستان